حسین کعبی که از احتمال جدایی‌اش از لسترسیتی خبر داده بود، حالا با آمدن سرمربی جدید به دنبال فرصت تازه‌ای می‌گردد.

بازیکن ایرانی لسترسیتی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: جدایی از لستر هم یک راه‌حل است ولی در حال حاضر زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم و تصمیمی هم برای آینده نگرفته‌ام. با آمدن مربی جدید به دنبال یک فرصت تازه‌ام و امیدوارم شرایط برایم تغییر کند. کعبی در پاسخ به این سوال که اگر نیمکت‌نشینی‌هایت ادامه داشته باشد، چه تصمیمی می‌گیری، گفت: قرار است مدیر برنامه‌هایم به انگلیس بیاید تا صحبتی با مسوولان باشگاه داشته باشد. اگر این وضعیت ادامه داشت، آن وقت می‌توانم بیشتر به جدایی از لستر فکر کنم و به طور حتم پیشنهادات ارائه شده را بررسی خواهم کرد.

وی خبر مذاکره‌اش با سپاهان اصفهان را تکذیب کرد و گفت: در بین تیم‌های ایرانی فقط با پرسپولیس مذاکره کردم و در این مورد صحبت‌هایی با کاشانی، مدیرعامل باشگاه داشتم. البته باز هم می‌گویم جدایی از لسترسیتی آخرین راه است و امیدوارم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم، در ضمن سرمربی جدید لستر زمانی‌که تیم‌ملی در انگلیس با کوئینزپارک رنجرز بازی کرد، هدایت این تیم را بر عهده داشت و شاید مرا بشناسد.

کعبی در پایان گفت: قرار بود در بازی دیروز (شنبه) مقابل بریستول در لیست هجده نفره باشم ولی به دلیل سرماخوردگی و درد کلیه از منزل این بازی را تماشا کردم.