عقب‌نشینی شفیع‌زاده از مواضع خود

کریمی می‌تواند به استقلال برود

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با توصیه به همنامان تهرانی مبنی بر جلب رضایت فیروز کریمی‌گفت: اگر تهرانی‌ها بتوانند رضایت کریمی‌را جلب کنند ما هم برای پیوستن او به استقلال تهران مخالفتی نداریم. شهرام شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به نامه رسمی‌باشگاه استقلال تهران که توسط امیدوار رضایی در اختیار ما قرار گرفت به این باشگاه اعلام کردیم تا پایان وقت اداری روز یکشنبه چهارم آذرماه رضایت فیروز کریمی‌را جلب کنند تا ما هم همکاری لازم را در خصوص حضور وی در تیم استقلال تهران به عمل آوریم. در غیر این صورت مجددا به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم تا این کمیته در خصوص وضعیت کریمی‌ تصمیم‌گیری کند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا باشگاه استقلال اهواز موافق حضور فیروز کریمی ‌در جمع آبی‌پوشان تهرانی است؟»، گفت: من به شخصه هیچ مشکلی با باشگاه استقلال تهران ندارم و به آقای فتح‌ا...زاده، قریب و امیدواررضایی قول همکاری داده‌ام تا در انتقال کریمی‌ به استقلال تهران همکاری لازم را داشته باشم. البته این امر منوط به خواست کریمی‌ است. باید دید او تمایل دارد به استقلال برود. من نمی‌توانم که او را به زور به استقلال تهران بفرستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به اظهارات ناصر حجازی که خود را سرمربی، مدیر فنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال خوانده بود، گفت: آن طور که آقای حجازی گفته است تا پایان نیم فصل تیم استقلال با ترکیب فعلی به کار خود ادامه خواهد داد. در این میان اگر قرار است کریمی‌ به استقلال تهران برود مسئولان این باشگاه اول باید رضایت او را جلب کنند.

شفیع‌زاده با تاکید بر اینکه کریمی‌ برای حضور در باشگاه استقلال تهران تا امروز فرصت خواهد داشت، افزود: به کریمی ‌گفته‌ام تا روز یکشنبه تکلیف خود را مشخص کند. در غیر این صورت تیم جدید خود را معرفی کند تا باشگاه رسما با این تیم وارد مذاکره شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجید جلالی در تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: رضایت ما از جلالی به خاطر پیروزی در بازی‌های اخیر نیست. من جلالی را به خاطرمنش، رفتار و اخلاقش دوست دارم که مانند یک معلم همیشه دنبال آموختن به شاگردانش است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که «در تیم استقلال اهواز سمت جلالی مدیرفنی است یا سرمربی؟»، گفت: ما منتظریم تا تکلیف فیروز کریمی‌ مشخص شود. جای سرمربی در تیم ما خالی است که پس از تعیین تکلیف کریمی‌ در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. قرارداد آقای جلالی را نیز به عنوان مربی ثبت کردیم تا بتواند روی نیمکت بنشیند.

شفیع‌زاده در خصوص کادر فنی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کادر فنی تیم ما را مجید جلالی به همراه صمد مرفاوی، مجتبی خورشیدی، داریوش یزدی و ‌هاروت تشکیل می‌دهند.