معزی‌پور: پیش از پایان لیگ اردویی نخواهیم داشت

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر دست ما را برای برنامه‌ریزی‌های لازم بسته و چاره‌ای نداریم جز اینکه وضعیت گزینه‌ها را طی مراحل برگزاری لیگ بررسی کینم.

محمود معزی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: لیگ مزیت‌ها و معایبی دارد که در‌حال‌حاضر نیز قصد ندارم به آنها بپردازم و فقط به این نکته بسنده می‌کنم که لیگ دست کادر فنی را برای برنامه‌ریزی‌های اساسی تیم‌ملی بسته و موقعیتی را ایجاد کرده که نمی‌توانیم نفرات مستعد و مورد‌نظر را به طور کامل زیر نظر بگیریم. وی ادامه داد: تنها راه باقی‌مانده کنترل و بررسی وضعیت بچه‌ها طی مراحل برگزاری این پیکارها است تا ببینیم که کدام یک از گزینه‌ها وزنی ایده‌آل دارند و در رقابت‌ها چگونه مقابل حریفانشان به میدان می‌روند.

در کل چاره‌ای برایمان نمانده جز اینکه منتظر اتمام لیگ باشیم و بعد از اتمام مسابقات اردوهای متمرکز و کامل خود را برگزار نماییم.

معزی‌پور به برنامه‌ها و اهداف تیم‌ملی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: در‌حال‌حاضر مهم‌ترین برنامه تیم‌ملی بزرگسالان کسب سهمیه المپیک در اوزانی است که نتوانسته‌ایم ورودی دریافت کنیم و به همین دلیل نیز این مهم را در اولویت برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم. منتهی ابتدا باید زمان و نحوه انتخاب نفرات اعزامی را مشخص کنیم و سپس اقدامات لازم را پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: یک مرحله تست آمادگی جسمانی را پشت‌سر گذاشتیم تا ضمن کنترل وزن ببینیم که گزینه‌های مورد‌نظرمان در چه وضعیتی هستند و باید چه اقداماتی را انجام دهند. در کل این اردوی ۲ روزه برای ایجاد تعامل و انجام هماهنگی‌های لازم ضروری به نظر می‌رسید که خوشبختانه به خوبی نیز پشت‌سر گذاشته شد.

وی در پایان به آمدن صنعتکاران اشاره کرد و افزود: ایشان فرد بزرگی در کشتی است که از تجربیات گرانبهایی نیز برخوردار است. برای وی احترام خاصی قائلم و امیدوارم که کشتی با استفاده از نظرات تمامی بزرگان، کارشناسان و پیشکسوتان آرامش لازم را به دست آورد.