«برزگر» در جریان تغییر و تحولات قرار داشت

نایب‌رییس فدراسیون کشتی گفت: «منصور برزگر» در جریان تغییر و تحولات انجام شده در فدراسیون و تیم ملی قرار داشت.

محمد‌علی صنعتکاران در اولین روز شروع کار خود در فدراسیون کشتی، گفت: در فدراسیون همه گونه صحبت نسبت به من وجود دارد و قدم جلو گذاشتم تا ببینیم به چه صورت می‌توانیم کار کنیم. در حال حاضر باید برای مسابقات داخل و خارج از کشور برنامه‌ریزی کنیم تا تیم‌ها برای المپیک آمادگی پیدا کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا برزگر در جریان این تغییرات قرار داشت، گفت: ‌در نشستی که در فدراسیون داشتیم، قرار شد امور فنی زیر نظر من باشد تا از این طریق مسایل به راس هرم که رییس فدراسیون است، منتقل شود که خود برزگر هم در آن نشست حضور داشت.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان و المپیک در رابطه با توجه به مربیان سازنده گفت: یک سری مربی تیم ملی شده‌اند و یک عده گمنام هستند که زحمت زیادی می‌کشند و شاگردانشان به تیم ملی می‌آیند که باید برای آنهایی که شاگرد به تیم ملی تحویل می‌دهند امتیازاتی را قائل شد.

صنعت‌کاران در رابطه با اعتقاد خود در خصوص چگونگی انتخاب ملی‌پوشان گفت: خاطر جمع باشید که هیچ کس بدون انتخابی اعزام نخواهد شد و برای ملی‌پوش شدن، کشتی‌گیران باید به نحوی در انتخابی شرکت کنند. «معزی‌پور» نیز سرمربی با تجربه‌ای است که نسبت به این مسایل آگاهی دارد.

وی به برنامه‌ریزی برای کشتی‌گیران پایه اشاره کرد و افزود: باید زمینه کار را برای آینده فدراسیون که جوانان و نوجوانان هستند برای میادین پس از المپیک پکن آماده کرد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پایان گفت: در رابطه با تیم‌های جوانان و نوجوانان تصمیمات لازم را می‌گیریم. در هر صورت قدم به میدان گذاشته‌ام و خود را آماده کمک به کشتی کرده‌ام.