حضورم در پرسپولیس غیرممکن است

مهاجم تیم فوتبال الشعب امارات با رد خبر مذاکره‌اش با تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به شرایطی که دارم حضور در پرسپولیس غیر ممکن است و اگر هم بخواهم به فوتبال ایران برگردم ترجیح می‌دهم به استقلال بروم.

علی سامره، درخصوص اخبار مطرح شده درخصوص مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای مسوولان باشگاه پرسپولیس قائلم باید بگویم هیچ‌گونه پیشنهادی ازاین باشگاه نداشتم و آن را یک شایعه می‌دانم. وی ادامه داد: هیچ‌وقت درخصوص این مساله فکر نمی‌کنم زیرا غیرممکن است که در شرایط فعلی بخواهم به پرسپولیس بروم. من با باشگاه الشعب قرارداد دارم، ضمن اینکه وضعیت خوبی در این تیم داشته و دلیلی برای جدایی از این تیم ندارم.

مهاجم تیم فوتبال الشعب امارات تاکید کرد: اگر روزی بخواهم به فوتبال ایران برگردم و دوران بازیگری‌ام را در لیگ ایران ادامه بدهم، دوست دارم به استقلال برگردم.

وی با ‌اشاره به این موضوع که با حساسیت بالا مسابقات استقلال را در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر پیگیری می‌کند، اضافه کرد: مسابقات امسال بسیار فشرده است ولی خیلی خوشحالم که استقلال موفق شد با پشت سرگذاشتن دوران سخت ابتدای فصل، ۲ پیروزی مهم در ۲ دیدار گذشته به دست آورد.

سامره همچنین گفت: استقلال اگر بتواند حاشیه ها را از تیم خود دور کند و با آرامش بیشتر مسابقات لیگ را پیگیری کند، می‌تواند خیلی راحت اختلاف امتیازاتش با پرسپولیس را کاهش دهد زیرا در لیگ امسال تیم‌ها باید ۳۴ بازی برگزار کنند و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند در ۲۰ بازی پایانی باردیگر خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کند.

وی افزود: استقلال برای جبران این اختلاف امتیاز نباید حتی یک امتیاز هم در بازیهای آینده از دست بدهد، به همین دلیل باید با قدرت برابر حریفان و رقبیان بعدی خود به میدان برود.

مهاجم تیم فوتبال الشعب امارات با ‌اشاره به تاثیرات مثبت حضور حجازی در استقلال گفت: مطمئنا ناصر حجازی می‌تواند تیم را به روزهای اوجش بازگرداند و من امیدوارم استقلال با درایت این مربی محبوب به نتایج قابل قبولی در مسابقات آینده دست پیدا می‌کند.

وی درمورد مصدومیت خود گفت: در حال حاضر با انجام تمرینات اختصاصی فشرده سعی می‌کنم به شرایط ایده آل نزدیک شوم تا در دیدار حساس هفته چهارم الشعب برابر الوحده بتوانم به موفقیت تیم خود کمک کنم.

سامره در پایان در پاسخ به این سوال که درصورت دعوت به اردوی تیم‌ملی از سوی مربی جدید تیم‌ملی، چه اقدامی انجام خواهد داد، گفت: مطمئنا هر مربی که به بازی‌ام اعتقاد داشته باشد و من را دعوت کند، با تمام وجود در اردوی تیم‌ملی شرکت خواهم کرد زیرا خدمت به تیم‌ملی افتخار بزرگی برایم خواهد بود.

قطبی: بازیکنی به نام علی سامره را نمی‌شناسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به جذب مهاجم الشعب امارات گفت: بازیکنی به نام سامره را نمی‌شناسم. افشین قطبی درباره شایعه جذب بازیکن ایرانی تیم الشعب امارات گفت: در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره جذب علی سامره در رسانه های ایرانی و به نقل از من منتشر شد؛ اما صحت ندارد و بازیکنی به این نام را نمی‌شناسم. وی ادامه داد: پرسپولیس علاوه بر لیگ برتر، در یک تورنمنت مهم دیگر به نام جام حذفی قرار دارد. بنابراین در اولین مسابقه از این جام باید دیدار بسیار سختی را برابر صنعت نفت برگزار کنیم. وی خاطر نشان کرد: برابر صنعت می خواهیم از نفرات جدید و با انگیزه استفاده کنم؛ اگرچه تصمیم نهایی در این زمینه را نگرفته‌ام. مربی هستم که به بازیکنان جوان به خوبی میدان می‌دهم تا بتوانند شایستگی‌هایشان را نشان دهند. در اندیشه تشکیل تیم قدرتمندی هستم و به زودی به این هدف خود خواهیم رسید.