نمایشگاه مطبوعات در شان مقام قلم نبود

نمایشگاه مطبوعات امسال در شان و منزلت مقام قلم نبود و این بی‌تدبیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخورد غیرمنطقی با مطبوعات نابخشودنی است.

سید محمود امامیان، دبیرکل ائتلاف بزرگ ورزش ایران که به همراه جمعی از اعضای شورای مرکزی این ائتلاف در نمایشگاه مطبوعات در غرفه روزنامه دنیای اقتصاد حضور یافته بود اظهار داشت: روزنامه دنیای اقتصاد دنیایی از مسائل اقتصادی است که هم نقد خوبی بر اقتصاد کشور دارد و هم پیشنهادات و راهکارهای اساسی دارد. وی ادامه داد: تفکیک نمایشگاه کتاب از مطبوعات کار خوبی بود اما برگزاری ضعیف نمایشگاه مطبوعات ضربه بزرگی به اهالی مطبوعات که قشر مظلوم کشور می‌باشند وارد کرد و تداوم اینگونه برخوردهای حقارت‌آمیز مطبوعات کشور را در آینده با چالش جدی مواجه می‌کند.

امامیان در ادامه گفت: برپایی غرفه روزنامه‌های ورزشی و نشریات تخصصی در پشت‌بام مکان نمایشگاه باعث تعجب همه شده است، واقعا مدیریت ضعیف حاکم بر نمایشگاه مطبوعات از سوی دست‌اندرکاران و مسوولان وزارت ارشاد کاملا محسوس است به عبارت دیگر نمایشگاه امسال در شان مقام قلم در کشور نبود.

دبیرکل ائتلاف ورزش در پایان گفت: مگر مکان برای نمایشگاه در تهران نبود که در این مکان کوچک و بدون امکانات برگزار شده است؟

مسوولان و دست‌اندرکاران وزارت ارشاد هم‌اکنون باید برای سال آینده در فکر یک مکان مناسب و آبرومند که شایسته اهالی مطبوعات باشد در نظر بگیرند.