علی‌آبادی: طرح واگذاری پرسپولیس و استقلال آماده شده است

گروه ورزش- رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت:‌ براساس اساسنامه‌ای که از سوی فیفا تصویب شده حضور من در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هیچ منعی ندارد.

محمد علی‌آبادی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به این سوال که در صورت درخواست فیفا مبنی بر کناره‌گیری شما از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آیا حاضر به این کار هستید یا خیر؟ افزود: ما در چارچوب مقررات جهانی کار خود را انجام می‌دهیم و براساس، اساسنامه‌ای که تصویب شده حضور من در انتخابات فدراسیون هیچ منعی ندارد. رییس سازمان تربیت بدنی همچنین در مورد این که واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش‌خصوصی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت:‌ براساس یک طرح کلی که در چارچوب اصل ۴۴ قانون اساسی است قصد داریم همه فضای ورزش کشور به جز حکومتی‌ها را به بخش‌خصوصی واگذار کنیم.

او افزود: در این طرح قصد ما بر این است که همه باشگاه‌های ورزشی را به بخش‌خصوصی بسپاریم که البته باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز جزء این طرح هستند، به طوری که طرح آن آماده شده و سعی می‌کنیم به زودی عملیاتی شود.

علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که با کدامیک از رسانه‌ها رابطه خوبی دارید؟ گفت:‌ باور کنید ما با همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات رابطه خوبی داریم و از انتقاد دوستان مطبوعاتی و رسانه‌ها دلخور نمی‌شویم.

رییس سازمان تربیت‌بدنی در پایان گفت:‌ از انتقادی که سالم، سازنده و در جهت پیشرفت توسعه و ورزش کشور باشد استقبال می‌کنیم. بنابراین از هر مطلبی که در جهت توسعه و رشد ارتقای علم و دانش و فرهنگ کشور باشد استقبال می‌کنیم.