نتیجه بازی رفت بر نتیجه نهایی بی‌تاثیر است

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، گفت: برخلاف قولی که باشگاه اوراواردز به ما داده بود، جایگاه تماشاگران سپاهان برای بازی روز چهارشنبه تغییر کرد.

محمدرضا ساکت گفت: باشگاه اوراواردز به ما قول داده بود که جایگاه تماشاگران ایرانی پشت نیمکت سپاهان باشد؛ اما، متاسفانه تا کنون این کار انجام نشده و طرف ژاپنی زیر قولش زده است. وی درباره معطلی اعضای سپاهان هنگام ورود به ژاپن گفت: زمانی که اوراوا به ایران آمد با تخصیص یک گیت ویژه به بازیکنان تیم ژاپنی، آنها به سرعت وارد ایران شدند؛ اما، متاسفانه ما هنگام ورود به ژاپن مجبور بودیم در صف مردم عادی کارهای ورودمان را انجام دهیم و این باعث شد که تیم حدود یک ساعت در فرودگاه معطل شود.

ساکت درباره آخرین وضعیت سپاهان گفت: در بازی رفت تیم ما به طور کامل بر بازی مسلط بود و بازیکنان نمایش بسیار خوبی ارائه دادند؛ اما، متاسفانه نتوانستیم چندان از این موقعیت‌ها استفاده کنیم. در این بازی با بدشانسی هم روبه‌رو بودیم و تیم ژاپن هم خوش‌شانس بود.

وی افزود: در بازی‌هایی که این‌گونه به صورت دو حذفی برگزار می‌شود، نمی‌توان چندان به دلیل بازی رفت، درباره نتیجه بازی برگشت قضاوت کرد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و میزبانی یک تیم چندان بر روی نتیجه بازی تاثیر ندارد و در بسیاری مواقع تیم میزبان نتیجه معکوس به دست می‌آورد، چرا که مسائل روحی و روانی ممکن است مشکلاتی را برای تیم میزبان به وجود بیاورد.