سرمربی اروپایی تیم ملی چهارشنبه تعیین می‌شود

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال ضمن مطلوب توصیف کردن روند مذاکرات با برخی از مربیان اروپایی گفت: تلاش می‌کنیم در جلسه آینده با جمع‌بندی نظرات تمامی‌اعضا گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی را مشخص کنیم.

دکترحسن غفاری عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات با چند مربی از کشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و هلند همچنان ادامه دارد و با توافقاتی که با تعدادی از گزینه‌های مورد نظر صورت گرفته امیدواریم حداکثر ظرف یک هفته آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود. غفاری افزود: درکنارمسائل مالی، سن و مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز برای جذب مربیان مورد نظر مطرح است که در حال بررسی بهترین شرایط این مربیان برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم. وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد درجلسه روز چهارشنبه ، روی یکی از گزینه‌ها برای حضور در تیم ملی به توافق برسیم و سپس مذاکرات نهایی را با وی انجام دهیم.

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دستیاران تیم ملی قطعا از مربیان ایرانی خواهند بود ادامه داد: جمعی از مربیان باتجربه فوتبال کشور در لیست مورد نظر کمیته انتقالی قرار دارند که پس از جمع‌بندی نهایی و بررسی تمامی‌ جوانب بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.