رضازاده: حاشیه‌سازی نکنید، حمایت کنید

حسین رضازاده پس از آغاز رسمی دور جدید تمرین تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: من از حاشیه سازان می‌خواهم که برایم حاشیه درست نکنند تا با آرامش به سمت سومین مدال طلای المپیک حرکت کنم. قوی‌ترین مرد جهان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پیش از مسابقه‌های جهانی، خیلی‌ها در مورد وضعیت من انتقاد می‌کردند. اما جواب همه این انتقادها را رییس فدراسیون بین‌المللی که یک بیگانه است، داد. او پس از این که من را برای توزیع مدال دعوت کرد، نشان داد که من در این ورزش دارای چه جایگاهی هستم. نباید برای ما حاشیه درست کنند. کشورهای دیگر یک قهرمان بیگانه را با چندین میلیارد پول می‌آورند، صاحب می‌شوند اما، ما با قهرمانان خودمان رفتار خوبی نداریم.

وی ادامه داد: با این حال المپیک خیلی سخت است و با توجه به این که عنوان قوی‌ترین مرد جهان هم در این مسابقه اعطا می‌شود، همه برای کسب این مدال سرمایه‌گذاری می‌کنند. امیدوارم خدا کمک کند آسیب نبینم تا بتوانم برای المپیک خوب تمرین کنم.

رضازاده با تاکید بر این که کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، افزود: المپیک مانند مسابقه‌های دیگر نیست. المپیک میدان بزرگی است که کسب مدال در آن سخت است. مسوولان ورزش باید روی همه آنهایی که شانس کسب مدال در المپیک دارند، سرمایه‌گذاری کنند. مدال فوق‌سنگین وزنه‌برداری هم ارزش زیادی دارد که باید به اندازه‌اش سرمایه‌گذاری کرد.

رضازاده درمورد بکارگیری دو مربی جدید چینی در کنار تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: این برنامه فدراسیون است که از این مربیان چینی استفاده کند. آنها از لحاظ روحی تاکنون خوب بوده‌اند. باید چند مدتی بگذرد تا نتیجه کار آنها مشخص شود. آنها روش خاصی دارند که با روش «ایوانف» متفاوت است. ایوانف هم مربی بزرگی بود که روش خاص خود را داشت، اما این مربیان روش جدیدی برای تمرین و کار دارند.