حضور فیروز کریمی در استقلال تهران منتفی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از توافق مسوولان این باشگاه با فیروز کریمی و بازگشت این مربی به جمع آبی‌پوشان خوزستان خبر داد.

شهرام شفیع‌زاده با بیان این مطلب افزود: سه‌شنبه شب طی نشستی با فیروز کریمی مشکلات به‌وجود آمده که باعث اختلاف‌نظر بین ما شده بود مطرح و با گفت‌وگو برطرف شد. وی ادامه داد: کریمی عنوان کرد که تنها به خاطر مشکلات خانوادگی قصد حضور در تیم تهرانی را داشته که برای حل این مشکل تصمیم گرفتیم تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز را به مدت یک ماه به تهران منتقل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اذعان به اینکه مسوولان این باشگاه تمایل به ادامه همکاری کریمی دارند افزود: ما کریمی را دوست داریم و حاضریم برای ادامه همکاری با وی تمامی خواستهایش را محقق کنیم.

شفیع‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا بحث حضور فیروز کریمی در تیم استقلال تهران منتفی شده است، گفت: در آخرین گفت‌وگوی ما مقرر شد آقای کریمی روز چهارشنه طی تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال انصراف خود را از حضور در این تیم اعلام کند.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد در بازی امروز مقابل پیکان فیروز کریمی روی نیمکت استقلال اهواز می‌نشنید. رضا مهاجری دستیار اول ایشان نیز تمرینات تیم را زیر نظر می‌گیرد. طی هفته گذشته نیز کارهای آماده‌سازی تیم با برنامه کریمی و زیر نظر خدریان و شیخ رباط پیگیری شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: از دید من مذاکره فیروز کریمی با استقلال تهران به دنبال شیطنت عده‌ای که نمی‌خواستند وی با باشگاه استقلال اهواز ادامه همکاری دهد، رخ داد. در حالی که ما با وی در تعامل کامل هستیم و از این همکاری رضایت داریم.

شفیعی‌زاده با تاکید بر این نکته که هیچ مشکلی بین باشگاه استقلال اهواز و فیروز کریمی نیست خاطرنشان کرد: ما هیچ بدهی به سرمربی تیممان نداریم و تمام اقساط و قرارداد ایشان در موعد مقرر کاملا پرداخت شده است.