بازگشت ذوب‌آهن در روز غیر قابل پیش‌بینی‌ها

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از روز دوشنبه با برگزاری شش دیدار دنبال خواهد شد و پس از بازگشت بازیکنان جوان تیم ذوب آهن از تورنمنت‌ مالزی، این تیم رقابت‌های خود همراه با سایر تیم‌ها در لیگ برتر از سر می‌گیرد.

در ادامه برگزاری دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و در مهمترین دیدار از هفته نهم تیم بیم مازندران به مصاف تیم مهرام می‌رود. کاوه با پردیس متحد قزوین دیدار می‌کند و آرارات در یک شهرآورد خانگی در برابر تیم صباباتری صف آرایی می‌کند. طبق برنامه تیم دانشگاه آزاد مقابل تیم ذوب آهن قرار می‌گیرد. دانشگاه آزاد که این روزها پس از جذب بازیکنان خارجی حال و هوای تازه‌تری را تجربه می‌کند به دنبال کسب بهترین بهره از غیبت ۵ هفته‌ای ذوب آهن است. محمدرضا اکبری تنها بازیکنی است که نمی‌تواند این هفته برای تیم ذوب‌آهن بازی کند.

تیم کاوه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته مقابل تیم پردیس قزوین قرار می‌گیرد. تیم تهرانی حالا به خوبی توانسته است خود را در بین مدعیان لیگ دهم جا بیاندازد اما، تیم پردیس متحد قزوین هم قطعا برای حریف خود، تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

دیدار تیم‌های تهرانی لیگ هم قطعا از جذابیت‌های ویژه بی‌بهره نخواهد بود. تقابل عباس آقاکوچکی در تیم ارامنه و مهران شاهین طبع در تیم قهرمان. اثبات شایستگی‌ها از جمله نقاط تشابه برای هر دو طرف این میدان خواهد بود و اینکه آیا آیدین نیکخواه بهرامی‌و حامد حدادی می‌توانند روی نوار موفقیت باشند؟

مصاف تیم‌های بیم مازندران و مهرام تهران چهره متفاوتی به مسابقات هفته نهم داده است. مهرام در بالاترین جای جدول به دنبال حفظ صدرنشینی است و بیم مازندران بدنبال ساختن دوباره یک تیم. نمایندگان شمال ایران در لیگ برتر بسکتبال حالا پس از اخراج سرمربی صربستانی خود بدنبال احیای بیم هستند. آنها رویای شکست تیم صدرنشین را در سر می‌پرورانند تا بوسیله آن نام و نشان جدیدی برای خود بسازند اما، حریف آنها حالا یک رقیب تمام عیار است. گرچه شکستش غیرممکن نیست اما، تحقق آن بی‌شک آسان هم نخواهد بود.

شهرداری گرگان برگزار کننده یکی دیگر از دیدارهای هفته مقابل تیم هیات بسکتبال شهرکرد خواهد بود. تجربه محمدمهدی ایزدپناه کفه ترازو را به سمت گرگان پایین می‌آورد اما، انگیزه افزایش یافته پورکاوه در شهرکرد را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

تیم پتروشیمی ‌بندرامام که حالا در تعقیب مهرام صدرنشین است این هفته تنها به شکست تیم گل گهر فکر می‌کند. سیرجانی‌ها که در انتهای جدول رده‌بندی جاخوش کرده‌اند روز سختی را مقابل تیم جاه طلب پتروشیمی‌ خواهند داشت.