قلعه‌نویی: حجازی را تا پایان نیم‌فصل حفظ کنید!

گروه ورزش - این بار در دفتر باشگاه استقلال از بازی پینگ‌پنگ خبری نبود و انتخاب سرمربی جدید در دستور کار اعضای هیات‌مدیره قرار داشت!

امیر قلعه‌نویی با تماس تلفنی مدیرعامل استقلال غافلگیر شد و یکباره خودش را به دفتر باشگاه رساند. قلعه‌نویی ساعت ۲۲ با تماس تلفنی علی فتح‌ا...‌زاده مواجه شد که او را به دفتر باشگاه و جلسه ویژه هیات‌مدیره دعوت کرد. قلعه‌نویی به سرعت خودش را به دفتر باشگاه رساند و در جلسه ای با حضور همه اعضا به غیر از منصور پورحیدری (که برای همراهی تیمش به شیراز سفر کرده بود) شرکت کرد.

در این جلسه ابتدا نقاط ضعف و مشکلات فنی استقلال مورد بحث و بررسی قرار گرفت سپس رسما از قلعه‌نویی خواسته شد که هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ بپذیرد.قلعه‌نویی گفت: من پیش از این حرف‌های خودم را در این مورد زده ام اما فتح‌ا...‌زاده تاکید کرد که وی می‌تواند از روز شنبه کار خودش را شروع کند و تیم را به کورس قهرمانی بازگرداند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پیشنهاد گفته است: «برای قهرمانی که دیگر دیر شده اما در مورد پیشنهاد شما باید فکر کنم.به نظر من بگذارید حجازی تا پایان نیم فصل بماند و کار کند.»

سرمربی سابق استقلال و تیم‌ملی اضافه کرد: «فعلا باید در این کلاس مربیگری شرکت کنم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. اگر آمدم بعد از آن در خصوص انتخاب دستیاران و کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کنم. این تیم به نظر من مشکل بازیکن ندارد و استقلال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است.»

قرار بود موضوع و اتفاقات این جلسه که تا ساعت ۱ بامداد ادامه داشت در یک صورت‌جلسه رسمی توسط‌هاشم ساعدی تنظیم شود اما پیش از موافقت قطعی قلعه‌نویی هنوز چیزی به صورت رسمی مطرح نشده است.