مستحق کسب طلای800 متر بودم

بهزاد حاتمی‌امین

عضو تیم‌ملی دوومیدانی کشورمان در ماده ۸۰۰ متر پس از کسب مدال نقره بازی‌های ماکائو خود را مستحق کسب مدال طلای این مسابقات دانست و گفت: تنها با ۶۰‌درصد آمادگی در این رقابت‌ها شرکت کرده است. احسان مهاجر شجاعی گفت: به خاطر تعصبم به دوومیدانی و برای زحمات رییس فدراسیون که برای دوومیدانی متقبل شده‌ در این رقابت‌ها شرکت کردم و باید این زحمات را جبران می‌کردم.

وی ادامه داد: در‌حال‌حاضر واقعا در فصل آمادگی قرار نداشتم و با ۶۰‌درصد آمادگی در این رقابت‌ها شرکت کردم در غیر این صورت مدال طلای این رقابت‌ها برای من دور از دسترس نبود. پس از مسابقات یونیورسیاد که مدال طلا گرفتم، یک ماه تمرینات ریکاوری را انجام دادم والان هم در حال انجام تمرینات هوازی هستم تا اسفندماه به مسابقات جهانی اسپانیا بروم.

مهاجرشجاعی تاکید کرد: به همه مردم قول می دهم که اولین مدال جهانی خود را برای دوومیدانی کسب کنم. به عقیده من بقیه ملی پوشان نیز در این رقابت‌ها خوب بودند، اما واقعا فصل مسابقات نبود که ما در ماکائو حضور یافتیم.

مهاجر شجاعی که مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کرد، گفت: در بخش دختران نیز چند نفر رکوردهای خود را جا‌به‌جا کردند که این جای خوشحالی دارد و به این ترتیب باید به زنان بهای بیشتری بدهد، چرا که ورزش هم‌اکنون جنبه سیاسی پیدا کرده و همه جوانب امر برای درخشش بیشتر یک کشور باید سنجیده شود.

مهاجر شجاعی بسیار امیدوارانه از مسابقات المپیک و جهانی اسپانیا یاد کرد و گفت: تمرکز خوبی دارم و هر زمان که در این شرایط بوده‌ام بهترین نتیجه ممکن را گرفته‌ام.