اعضای کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در نشست عصر یکشنه خود جزئیات و روند انتخاب سرمربی آینده تیم ملی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

نشست کمیته انتقالی عصر یکشنبه در محل فدراسیون فوتبال و با حضور صفایی فراهانی، کیومرث هاشمی، مهدی خبیری و علی رغبتی برگزار شد، که اکثر زمان این جلسه به بحث و بررسی پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی اختصاص داشت‌. در پایان این نشست دو ساعته مقررشد با توجه به معیارها و اهداف تیم ملی برای صعود به جام جهانی، سرمربی آینده تیم ملی از جمع مربیان خارجی و ترجیحا از میان مربیان اروپایی انتخاب شود.

همچنین با انتخاب یک گروه کارشناسی از سوی کمیته انتقالی شامل مربیان با‌تجربه که شناخت مناسبی بر روی مربیان خارجی دارند مقرر شد ، روند مذاکره با گزینه‌های واجد شرایط آغاز و در هر مرحله روند پیشرفت مذاکرات به کمیته انتقالی گزارش شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد کادر دستیاران تیم ملی ترکیبی از مربیان کارآمد داخلی انتخاب شود.

در این نشست همچنین صفایی فراهانی رییس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گزارشی از سفر خود به زوریخ و شرکت در مجمع فیفا و مباحث مطرح شده در این نشست را به اعضا ارائه کرد.

تنها غایب نشست عصر یکشنبه کمیته انتقالی دکتر حسن غفاری بود که به جهت نظارت مسابقات فوتسال دومین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در ماکائو حضور دارد.