نفریه: طالب‌لو زحمات استقلال را به باد داد

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: وقتی دروازه‌بان از زاویه بسته گل می‌خورد، زحمات یک تیم را به هدر می‌دهد.

علیرضا نفریه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه اعضای هیات‌مدیره استقلال با محمد علی‌آبادی اظهار داشت: در این جلسه بحث در مورد مسائل مالی باشگاه صورت گرفت و صحبتی در خصوص تغییر کادر فنی یا مباحث اینچنینی نداشتیم. وی در خصوص شایعه ابراز نگرانی علی‌آبادی از نتایج اخیر استقلال گفت:‌ ایشان متذکر شدند که وضعیت تیم در جدول باید تا نیم فصل بهبود پیدا کند ما نیز امیدواریم مشکلات تیم برطرف شود.

نفریه در ارتباط با این که چرا به عنوان یک عضو هیات‌مدیره، در خصوص مسائل فنی تیم به صحبت پرداخته، گفت: نمی‌توان چیزی نگفت. درون دروازه مشکل داریم. وقتی از زاویه بسته گل می‌خوریم و یا بدنسازی تیم مشکل دارد، نباید آن را مطرح کنیم؟ این مسئله‌ای نیست که نیاز به نظر کارشناسی داشته باشد. چنین نقطه ضعفی را یک پسر ۱۳ و ۱۴ ساله هم متوجه می‌شود.

او افزود: حرف بدی نزدم و از سیستم تیم ایراد نگرفتم. وقتی تیم چنین گلی می‌خورد زحمات یکساله یک تیم به هدر می‌رود. اگر این تیم نتیجه نگیرد، چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد. در این شرایط که فقط حجازی نباید جواب پس بدهد و این فشار روی هیات‌مدیره هم هست و ما هم زیر سوال می‌رویم.

نفریه اضافه کرد: هیچ‌کس قبول نمی‌کند استقلال در رده ۱۳ و ۱۴ قرار بگیرد. این جای دیگر تیم‌ها است. البته همه تیم‌ها محترم هستند؛ اما استقلال و پرسپولیس جایگاه خاص خود را دارند.

عضو هیات‌مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا مستقیم به انتقاد از وحید طالب‌لو پرداخت، اظهار داشت: اسم نیاوردم. شاید ضعف درون دروازه‌ ما به مربی دروازه‌بانان برگردد. این طالب‌لو همانی است که فصل قبل بهترین دروزاه‌بان لیگ شد، وقتی امسال این چنین گل می‌خورد، معلوم است که کار ایراد داشته است.

نفریه تصریح کرد: طالب لو در سنی قراردارد که اوج درخشش یک دروازه‌بان است. باید بررسی کرد که چرا افت کرده است.

وی تاکید کرد: واقعیت‌ها را نمی‌توان کتمان کرد. وقتی جایگاه تیم مطلوب نیست، نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

عضو هیات‌مدیره در مورد این که گفته می‌شود بازی با پیکان آخرین فرصت ناصر حجازی است، بیان کرد: نگفتیم کنار برود؛ اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، باید فکری کرد.