مجیدی: تیم حجازی تاکتیک ندارد

برادران مجیدی دیدگاه متفاوتی در خصوص ناصر حجازی دارند. فرهاد، حجازی را یکی از بهترین مربیان ایران می‌داند ولی برادر کوچکتر هیچ اعتقادی به این مربی ندارد و حجازی را به شدیدترین شکل ممکن مورد انتقاد قرار می‌دهد.

فرزاد مجیدی می‌گوید: دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد و نمی‌دانم آقایان چه جوابی برای طرفداران این تیم دارند. بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنی؟

بله، تا جایی که امکان داشته باشد. بازی‌های این تیم را می‌دیدم و حتی تا چند هفته پیش به استادیوم هم می‌رفتم.

یعنی حالا به ورزشگاه نمی‌روی؟

خیر، چون تحمل دیدن ناکامی استقلال و ناراحتی تماشاگران متعجب این تیم را ندارم. استقلال در‌حال‌حاضر یک تیم بی‌تاکتیک است که با این شرایط به هیچ‌جا نمی‌رسد.

فکر می‌کنی چرا استقلال دچار این مشکل شد؟

بهتر است این سوال را از حجازی بپرسید چون سرمربی در برد و باخت نقش اول را دارد. او باید حرف بزند که چرا استقلال این قدر ضعیف شده و بازیکنان ۵ پاس سالم نمی‌توانند به هم بدهند.

ولی استقلال موقعیت‌های زیادی را به دست می‌آورد...

بله، ولی هیچ‌کدام از موقعیت‌ها روی تاکتیک تیمی نیست و اگر فرهاد در چند بازی اخیر برای استقلال بازی نمی‌کرد، معلوم نبود که چه بلاهایی سر این تیم می‌آ‌مد.

به نظر تو استقلال در چه شرایطی از این وضعیت خارج می‌شود؟

همان‌طور که گفتم سرمربی در نتایج نقش اول را دارد و با این شرایط حجازی مقصر اول است. زمان قلعه‌نویی بهترین فوتبال را انجام می‌دادیم ولی حجازی مدام از استقلال ایراد می‌گرفت، این آقا همانی بود که از تیم قلعه‌نویی انتقاد می‌کرد ولی حالا تیمش از ۱۱ بازی، ۱۴ امتیاز گرفته.

دوست نداری به استقلال برگردی؟

خدا را شکر می‌کنم که در‌حال‌حاضر عضو این تیم نیستم چون از استقلال فقط یک نام مانده و این تیم قدرت گذشته را ندارد. زمان قلعه‌نویی همه از فوتبال استقلال لذت می‌برند ولی الان تیم یا می‌بازد و یا مساوی می‌کند و آقایان مدام می‌گویند که بدشانس هستیم. مردم واقعیت‌ها را می‌دانند و بهتر است که سر آنها کلاه نگذاریم.

اعتقاد داری که با تغییر سرمربی، شرایط استقلال عوض می‌شود؟

بله‌، شک نکنید که درست می‌شود. قصد حمایت از قلعه‌نویی را ندارم و حتی زمان او می‌توانستم به تیم‌ملی دعوت شوم که امیر دعوتم نکرد ولی باید بگویم که استقلال قلعه‌نویی با این استقلال بی‌تاکتیک زمین تا آسمان فرق دارد. متاسفانه بعضی افراد که کاربلد نیستند،‌ استقلال را به این روز انداختند که یک روز در مورد آنها حرف خواهم زد.

از این موضوع فاصله بگیریم، چرا استیل‌آذین مقابل سرخ‌پوشان شکست خورد؟

توقعات از تیم ما بالا است و انتظار دارند که در هر بازی ۶ گل بزنیم که این کار ما را سخت می‌کند. این شکست یک اتفاق بود و فوتبال زیر و بم دارد. اما مطمئن باشید که شرایط عوض می‌شود.

ولی انتظار نمی‌رفت که شکست بخورید.

بله، ولی برد و باخت همیشه در فوتبال وجود دارد. ما مقابل سرخپوشان مستحق شکست نبودیم و مطمئن باشید در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم.

از عملکرد خودت در این بازی راضی هستی؟

یک گل زدم و نهایت تلاشم را به خرج دادم، در مورد عملکردم باید یونگ نظر بدهد.