معزی‌پور: آمده‌ام تا دینم را ادا کنم

سرمربی جدید تیم‌ملی کشتی بزرگسالان کشورمان گفت: تنها به قصد خدمت و ادای دین قبول مسوولیت کردم و مطمئن باشید با استفاده از کادری جوان و بی‌حاشیه و همچنین حمایت فدراسیون و ارباب جراید، کشتی ایران را به اهدافش خواهم رساند.

محمود معزی‌پور که روز یکشنبه از سوی فدراسیون به این سمت منصوب شد ضمن بیان مطلب فوق افزود: به امید خدا، حمایت دوستان، پیشکسوتان، فدراسیون و از همه مهم‌تر ارباب جراید که همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند این مسوولیت خطیر را پذیرفتم و مطمئنم که اگر همگی دست به دست هم بدهیم کشتی به هدف اصلی خود که همانا آقایی در دنیا است خواهد رسید. وی ادامه داد: درحال حاضر فقط و فقط به فضایی آرام و بی‌حاشیه نیاز داریم که در این راه در اردو را برای حضور مربیان و کشتی‌گیران بی‌حاشیه باز خواهم گذاشت.

سرمربی پیشین تیم‌ملی جوانان در مورد کادر فنی تیم و زمان معرفی آنها یادآور شد: برنامه‌هایم را تحویل فدراسیون داده‌ام تا نظر نهایی را بدهند و انشاء‌ا... هر چه زودتر استارت کار را بزنیم.

درحال بررسی توانایی و شرایط مربیان هم هستم تا کادر جدید تیم را که قطعا هم جوانگرایی و هم تجربه در آن لحاظ خواهد شد را تعیین و معرفی نمایم.

مهم‌ترین ملاکم هم بی‌حاشیه بودن مربی است و شک نکنید که با داشتن کادر و کشتی‌گیرانی بی‌حاشیه فضای کار فراهم خواهد شد.

معزی پوربه لیگ و تاثیر آن در برنامه‌ریزی‌هایش اشاره کرد و افزود: الان مساله لیگ مهم‌ترین مساله و مشکلی است که با آن دست به گریبانیم چراکه اکثر قهرمانان برای تامین مالی به برخی تیم‌ها پیوسته‌اند که دلیلشان نیزموجه است و باید درکشان کنیم. حضور در لیگ نیز مضراتی دارد که باید با یک برنامه‌ریزی درست اجازه ندهیم ما را از کار اصلی یعنی آماده کردن ملی‌پوشانمان دور کند. فعلا و در اولین فرصت اردو را با جوانان و گزینه‌هایی که در لیگ حضور ندارند آغاز می کنیم تا در خصوص دعوت سایر نفرات با مشورت بتوانیم تصمیم دقیقی بگیریم.

سرمربی پیشین تیم‌ملی جوانان ادامه داد: یکی از مباحثی که روی آن تاکید داشته و دارم نزدیک کردن فاصله کشتی‌گیران رده سنی جوانان و بزرگسالان است که در این بین با برپایی اردوهایی مشترک برگزاری مسابقه‌های درون اردویی و اعزام تیم جوانان و بزرگسالان در کنار یکدیگر به تورنمنت‌ها و جامهای معتبر روز به روز این فاصله را کم و کمتر خواهم کرد تا حاصل زحمات مربیان سازنده و همچنین

رده‌های پایه از بین نرود و به بار بنشیند.

وی در پایان گفت: فقط برای ادای دین و خدمت قبول مسوولیت کردم و در این بین از مطبوعات و رسانه‌ها تقاضا دارم همچون گذشته یار و یاور تیم‌ملی بوده و ایرادات کار ما را نیز به شکلی درست نشان دهند تا انشاء‌ا... با کمک یکدیگر کشتی را به سر منزل مقصودش برسانیم.