مجری برنامه تلویزیونی نود در برنامه زنده، اطلاع رسانی دقیقی نداشت و نباید با اعتبار من بازی می‌کرد.

محسن قهرمانی داور فوتبال ضمن بیان این مطلب گفت: پس از آنکه در آزمون ۱۷ مرداد ماه به دلیل مصدومیت شرکت نکردم، روز ۱۷ شهریور آزمون خود را با موفقیت و در حالیکه تحت نظر پزشک بودم، گذارندم. وی ادامه داد: بدون آنکه به بهبودی کامل برسم، با عضله پاره آزمایشم را سپری و در مسابقات لیگ برتر قضاوت کردم. داور فوتبال تصریح کرد: برای قضاوت در مسابقات نوجوانان آسیا راهی تایلند شدم و در آنجا به دلیل آنکه داوران ژاپنی و چینی دیر رسیدند، با دو روز تاخیر تست دادیم؛ اما مصدوم شدم و در آزمون ۱۵۰ متر به دلیل تشدید مصدومیت شرکت نکردم. در واقع آزمونی ندادم که مردود شوم.

قهرمانی ادامه داد: قرار بود ۱۲ آبان ماه راهی ازبکستان شوم و در آنجا نیز قضاوت کنم؛ اما به دلیل آسیب دیدگی نامه نوشتم و از حضور در این رقابت‌ها عذر خواستم. نزد دو پزشک معتمد فدراسیون فوتبال نیز رفتم و مدرک پزشکی خود را به مسعود عنایت، رییس کمیته داوران ارائه دادم. قهرمانی با اشاره به حضورش در فهرست داوران بین‌المللی عنوان کرد: خودم با عنایت صحبت کردم تا داور دیگری را جایگزین من در فهرست فیفا کند. به احتمال ۹۹درصد داوری دیگر جانشینم خواهد شد. امیدوارم این داور شرایطی برابر داشته و همطراز من باشد. شخصا جهانبازی را پیشنهاد می‌کنم.

قهرمانی درباره برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور گفت: بهتر است برنامه‌ای با این همه بیننده اطلاع‌رسانی دقیقی داشته باشد و اعتبار و آبروی طرفی که درباره او صحبت می‌کنند را در نظر بگیرد. وی ادامه داد: فردوسی پور در برنامه ای زنده گفت، قهرمانی در آزمون آمادگی جسمانی تایلند مردود شده است. بهتر بود با من تماس می‌گرفت. جالب است که در شرایط جنجالی به راحتی با ما ارتباط برقرار می‌کند؛ اما دوشنبه شب ۶ مرتبه با برنامه ۹۰ تماس گرفتم تا بالاخره مجبور شدند به من فرصت حرف زدن بدهند.