روز دوم مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری جهان در مسکو با کسب ۴ مدال دیگر برای ایران همراه بود.

رکابزنان تیم ملی کشورمان در دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان که در مسکو در حال برگزاری است، در چهار رشته دور امتیازی، ۲۰۰‌متر تایم تریل، فلاینگ لپ و رشته ۴‌گانه (مرکب از ۴‌رشته دور امتیازی، اسکراچ، فلاینگ لپ و سرعت انفرادی) با دیگر دوچرخه‌سواران حاضر در این مسابقات به رقابت پرداختند. در رشته ۴‌گانه مهدی سهرابی ملی پوش کشورمان با امتیاز مشابه نفر اول (۳۴‌) امتیاز در سکوی دوم ایستاد و مدال نقره این رشته را تصاحب کرد و امیر زرگری با ۳۰‌امتیاز در سکوی سوم ایستاد و مدال برنز گرفت. در این رشته الکساندر لیسوسکی دوچرخه سوار بلاروسی با ۳۴‌امتیاز مدال طلا گرفت.

در رشته فلاینگ لپ ( این رشته به صورت یک دور کامل در پیست ۳۳۳‌متری برگزار شده است) مهدی سهرابی با زمان ۱۹‌ثانیه و ۱۶۷‌هزارم ثانیه در سکوی سومی قرار گرفت و مدال برنز گرفت.

در این رشته دیوید گلوواکی از چکسلواکی با زمان ۱۸‌ثانیه و ۷۳۱‌هزارم ثانیه در صدر قرار گرفت و مدال طلا گرفت و الکساندر لیسوسکی دوچرخه سوار بلاروسی با زمان ۱۸‌ثانیه و ۹۳۸‌هزارم ثانیه دوم شد و مدال نقره گرفت و امیر زرگری با زمان ۱۹‌ثانیه و ۴۵۱‌هزارم ثانیه و سید مصطفی سید رضایی با زمان ۲۰‌ثانیه و ۱۴‌هزارم ثانیه به ترتیب در سکوهای هفتم و بیستمی قرار گرفتند.

در رشته دور امتیازی به مسافت ۳۰‌کیلومتر امیر زرگری با ۱۰‌امتیاز در سکوی دومی ایستاد و مدال نقره گرفت. الکساندر لیسوسکی دوچرخه سوار بلاروسی با ۱۲‌امتیاز در سکوی نخست ایستاد و مدال طلا گرفت و واچیسو کوزنتسو از روسیه با ۸‌امتیاز سوم شد و مدال برنز گرفت.

مهدی سهرابی با ۷‌امتیاز در سکوی سومی ایستاد و سید مصطفی سید رضایی بیست و نهم شد.

در رشته ۲۰۰‌متر تایم‌تریل نیز دوچرخه سواران در رقابتی سنگین و نزدیک با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان حسنعلی ورپشتی، محمود پراش و فرشید فارسی‌نژادیان با اختلاف چند هزارم ثانیه نسبت به نفر اول در سکوهای بیست و ششمی، سی‌ام و چهل و ششمی ایستادند.

در این رشته ادیم پتاچینک دوچرخه سوار چکسلواکی با زمان ۱۰‌ثانیه و ۱۸۴‌هزارم ثانیه و ۱۲‌امتیاز اول شد و مدال طلا گرفت و پس از او چریستوس ولیکاکیس از یونان با زمان ۱۰‌ثانیه و ۳۵۰‌هزارم ثانیه، پاول یاکوشیو از روسیه با زمان ۱۰‌ثانیه و ۳۵۱‌هزارم ثانیه، حسنعلی ورپشتی با ۱۰‌‌ثانیه و ۶۵۹‌هزارم ثانیه، محمود پراش با ۱۰‌ثانیه و ۷۱۱‌هزارم ثانیه و فرشید فارسی‌نژادیان با ۱۱‌ثانیه و ۸‌هزارم ثانیه به ترتیب در سکوهای دوم، سوم، بیست و ششمی، سی‌ام و چهل و ششمی ایستادند.