مظلومی با ابومسلم یک‌ساله قرارداد بست

سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: اگر آینده‌ ابومسلم روشن نبود هیچگاه هدایت این تیم را بر عهده نمی‌گرفتم.

پرویز مظلومی پس از پذیرفتن هدایت ابومسلم در لیگ هفتم گفت: پس از مذاکراتی که با مسوولان باشگاه ابومسلم در چند روز گذشته داشتم، پیرامون مسائل مختلف برای همکاری مشترک به توافق رسیده و امروز رسما هدایت ابومسلم را بر عهده گرفتم. وی گفت: قراردادی یک ساله را با ابومسلم امضا کردم و تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده خواهم داشت.

مظلومی ادامه داد: در چند هفته‌ گذشته پیشنهادهای مختلفی از چندین باشگاه لیگ برتر که کادر فنی آنها دستخوش تغییر شده بود، داشتم. می‌خواستم تا در فرصت مناسب به بهترین پیشنهاد جواب مثبت دهم و تیمی را در اختیار بگیرم که توانایی و پتانسیل بالایی داشته باشد. خوشبختانه این فرصت مهیا شد تا هدایت تیم بزرگ و با سابقه‌ای همچون ابومسلم را بر عهده بگیرم.

وی درباره‌ آینده‌ این تیم در این فصل گفت: بدون شک اگر آینده‌ ابومسلم روشن نبود هیچ‌گاه هدایت این تیم را نمی‌پذیرفتم. ابومسلم یکی از بهترین و بزرگترین تیم‌های شهرستانی فوتبال ایران است که توانایی‌های زیادی دارد. در اختیار داشتن ورزشگاهی خوب و استاندارد، بازیکنانی با تجربه و از همه‌ مهمتر تماشاگرانی متعصب شرایط ویژه‌ای را به این تیم بخشیده است. شک ندارم که ابومسلم در هفته‌های آینده به تیمی قدرتمند تبدیل شده و هواداران و مردم استان به داشتن چنین تیمی افتخار خواهند کرد.

مظلومی افزود: جایگاه ابومسلم بسیار بالاتر از آن چیزی است که هم اکنون در جدول مشاهده می‌کنیم. با این پتانسیل بالا ابومسلم می‌تواند در رده‌های بالای جدول قرار گیرد. هدف همه‌ ما نیز این است که با همکاری با یکدیگر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در باشگاه ابومسلم را به تیم قدرتمند همیشگی نزدیک کنیم.

مظلومی گفت: با خدادادی عزیزی تماس گرفتم تا از او رخصت بگیرم اما متاسفانه موبایلش خاموش بود. عادت دارم از مربی قبلی اجازه بگیرم حتی اگر کوچکترین از من باشد.