حیدری در المپیک کشتی می‌گیرد

دبیر فدراسیون کشتی کشورمان گفت: با توجه به مصمم بودن علیرضا حیدری برای حضور مجدد در دنیای قهرمانی و حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن، بازگشت وی به پست سرمربیگری تیم ملی منتفی است. عارف ربطی گفت: طی این چند روزی که حیدری از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا کرده جلسات متعددی را با حضور رییس فدراسیون، رییس کمیته فنی و مدیر تیم‌های ملی برپا کرده‌ایم تا این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گیرد که نتایج این جلسات بدین صورت است که بازگشت حیدری به پست سرمربیگری تیم ملی منتفی است و فدراسیون باید به دنبال سرمربی جدید باشد.

وی ادامه داد: حیدری تصمیم خود را گرفته و بسیار مصمم است که در المپیک ۲۰۰۸ پکن با دوبنده تیم ملی به روی تشک برود.

در حال حاضر نیز مشغول تمرین است تا توانایی و موقعیت خود را بسنجد.

ربطی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه به احتمال زیاد خود برزگر هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت، گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد چراکه تیم ملی نیاز به یک سرمربی دارد تا شرح وظایف خود را انجام دهد.

حوزه اختیارات سرمربی و مدیر تیم‌های ملی مشخص و بسیار متفاوت است که قطعا برای جلوگیری از موازی کاری و برخی مشکلات شرح وظایف ریز آنها را نیز تنظیم و اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: برزگر در حال رایزنی با گزینه‌های مورد نظری است که مورد تایید فدراسیون هستند و مطمئن باشید که طی امروز و فردا سرمربی جدید تیم ملی برای آغاز اردوهای آماده‌سازی و حضوری قدرتمند در دیدارهای کسب سهمیه المپیک و همچنین بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن مشخص و معرفی خواهد شد.