لازم باشد والیبال را فدای فوتبال می‌کنم

مربی نام آشنای والیبال ایران پس از دریافت حکم سرپرستی‌ باشگاه پیکان گفت: نام این اتفاقات را تغییر و تحولات می‌گذارم، نه برکناری مدیرعامل سابق! مصطفی کارخانه پس از معارفه‌اش در باشگاه پیکان گفت: قبول سرپرستی باشگاه پیکان به جهت تکلیفی بود که از سوی «منطقی» مدیرعامل ایران خودرو صورت گرفت اما، آمدنم و جدایی «ثنایی» به معنای برکناری نیست. حکم من موقت است و تا زمانی اعتبار خواهد داشت تا یک نفر برای قبول این سمت انتخاب شود. در این بین خوشحالم که شخصی مثل ثنایی تمامی راه‌ها را برای من هموار کرده و امیدوارم بتوانم تا انتخاب مدیر جدید اقدامات سازنده‌ای را صورت دهم.

وی به افزایش سطح کاری‌اش در باشگاه پیکان اشاره و تصریح کرد: بی‌شک اگر احساس کنم در این راه به کار مربیگری‌ام لطمه می‌خورد، کنار می‌کشم، چرا که من به عنوان مربی والیبال عاشق کارم هستم. از سوی دیگر انتظارات از تیم والیبال پیکان به عنوان قهرمان ایران و آسیا بالا است و مسلما ما نیاز زیادی به تمرکز بر روی لیگ داریم تا بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

سرپرست جدید باشگاه پیکان در رابطه با آشنایی‌اش با دنیای فوتبال اضافه ‌کرد: رشته اول من پیش از والیبال، فوتبال بوده است. من فوتبال را در بالاترین سطح ایران و تهران بازی کرده‌ام.

در کنار غلام فتح آبادی، غفور جهانی و پرویز مظلومی به عنوان بازیکن بازی کرده‌ام و با این اوصاف می‌خواهم که بازیکنان تیم فوتبال پیکان کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند و امیدوارم با حمایت‌هایی که می‌شویم بتوانیم حق ۲۵ تا ۳۰هزار پرسنل زحمتکش ایران خودرو را با کسب نتایج مطلوب بدهیم. کارخانه، تعامل انسجام تیمی، مشاوره گرفتن از صاحب‌نظران و استفاده از تجربیات خودش را مهم‌ترین اولویت‌های کاری‌اش دانست و گفت: تنها با تعامل می‌توان به نتایج بزرگ دست یافت.

در این بین انسجام یک تیم ورزشی در کنار مشاوره گرفتن از اهالی فن که خود صاحب موفقیت بوده‌اند می‌تواند ما را به سکوهای بزرگ ایران و جهان برساند اما، مبنای اصلی کار من برنامه‌ریزی است.

خوشبختانه تیم والیبال پیکان در حال حاضر راه خودش را به خوبی پیدا کرده است اما، در زمینه فوتبال اعتقاد دارم رده‌های انتهایی جدول جایگاه واقعی پیکان نیست. بنابراین سعی می‌کنم تا در ابتدا پس از آسیب شناسی و برگزاری جلساتی مشترک با بازیکنان تیم راه‌های رسیدن به رده‌های بالای جدول را پیدا کنم.

کارخانه در پایان گفت: با صراحت اعلام می‌کنم که اگر لازم باشد والیبال را فدای فوتبال می‌کنم تا این شائبه بوجود نیاید که من به والیبال بیش از فوتبال بها می‌دهم. گرچه اعتقاد دارم که نباید فراموش کنیم که تیم والیبال پیکان قهرمان ایران و آسیا است اما، هدف اصلی ما باید جدا کردن تیم فوتبال پیکان از رده سیزدهم جدول رده‌بندی باشد. در این بین درک و فهم بالای بازیکنان تیم والیبال پیکان هم به ما کمک خواهد کرد تا هر چه زودتر به اهدافمان برسیم.

سرپرست جدید باشگاه پیکان بعد از ظهر روز سه شنبه به بندر امام رفت تا هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال را با تیم پیکان آغاز کند.