قرارداد ما با فیروز کریمی محکم است

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: قرارداد منعقد شده بین ما و فیروز کریمی محکم است و گمان نمی‌کنم طرفین در حال حاضر تمایلی برای فسخ آن داشته باشند.

شهرام شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: فیروز کریمی با هماهنگی من طی روزهای ابتدایی هفته جاری در تمرینات استقلال اهواز شرکت نکرده و اینکه عنوان می‌شود او در اهواز ناپدید شده است به هیچ عنوان صحیح نیست.

کریمی از عصر امروز در تمرین استقلال اهواز شرکت می‌کند وی افزود: آقای کریمی به واسطه مشکلات شخصی از سوی باشگاه استقلال اهواز مجاز است هر هفته تا روز دوشنبه در تهران باشد و تنها در روزهای پایانی هفته ما را همراهی کند. این هفته برای ایشان مشکلی پیش بینی نشده به وجود آمد که باعث شد زمان مرخصی خود را یک روز تمدید کند. بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده و آخرین تماسی که با آقای کریمی داشتم به اهواز می‌آیند و در تمرین تیم شرکت خواهند کرد.

مهم نیست کریمی در تمرینات ما شرکت نداشته باشد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به اهمیت حضور فیروز کریمی در این تیم خاطر نشان ساخت: ما همراهی فیروز کریمی با تیم استقلال اهواز را مغتنم می‌شماریم با این حال مهم نیست کریمی تا روز دوشنبه در تمرینات شرکت داشته باشد یا نه. آنچه برای ما اهمیت دارد این است که مربی کاردانی چون فیروز کریمی را کنار خود داریم و در بازی‌های لیگ روی نیمکت تیممان می‌نشیند.

قرارداد ما با کریمی محکم است

شفیع‌زاده با منتفی خواندن خبر جدایی فیروز کریمی از تیم فوتبال استقلال اهواز، اذعان داشت: قرارداد ما با فیروز کریمی سفت و محکم است. ما با وی قرارداد قلبی و عاطفی داریم. هم کریمی ما را دوست دارد هم ما به او ارادت داریم. با این شرایط و ارتباط دوستانه‌ای که بین ما حکمفرما است گمان نمی‌کنم خیلی راحت تصمیم به جدایی از استقلال اهواز بگیرد.

برای سرمربی تیم ما شایعه می‌سازند

وی یادآور شد: پس از دیدار مقابل سایپا نشستی با فیروز کریمی داشتم. در این جلسه مباحث مختلفی مطرح شد و به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم . ما برای فیروز کریمی این حق را قائلیم که هر زمان مایل بود استقلال اهواز را ترک کند اما مطمئنا این زمان هنوز فرا نرسیده است. این شایعات را هم افرادی می‌سازند که مخالف او و استقلال اهواز هستند.

ما باید نماینده سوم ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را حق تیمش خواند و افزود: اگر سپاهان قهرمان آسیا شود و قرار بر این باشد که تیمی از ایران به عنوان نماینده سوم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد آن تیم بدون شک استقلال اهواز است که در لیگ فصل گذشته عنوان دوم را به دست آورد.

علی‌آبادی حق استقلال اهواز را می‌دهد

وی ادامه داد: صباباتری نایب قهرمان جام حذفی است و با شکست مقابل سپاهان در دیدار نهایی از دور این مسابقات کنار رفته است. با این شرایط قانونا باید استقلال اهواز به عنوان نماینده سوم ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده حضور یابد.

با توجه به اینکه در فصل گذشته حق تنها نماینده استان خوزستان در مسابقات لیگ برتر تضییع شد این انتظار را داریم که سازمان تربیت‌بدنی با بی عدالتی برخورد کرده و آقای علی آبادی بدون توجه به شایعات حق ما را بدهند.

شفیع‌زاده در ادامه از آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و افزود: تیم ما در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و در تقابل با تیم‌های مدعی نتایج خوبی کسب کرده است.

این نشان می‌دهد که شرایط تیم ایده‌آل است و می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان

آسیا باشد.

با آمادگی کامل به دیدار پرسپولیس می‌رویم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با مطلوب ارزیابی کردن شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: پس از شروعی نه چندان خوب در مسابقات لیگ برتر، تیم استقلال اهواز رفته‌رفته به مرز آمادگی مطلوب رسیده است.

همین که در بازی اخیر باخت نداشته ایم و حتی مقابل تیم‌های مدعی نتایج خوبی کسب کرده‌ایم نشان می‌دهد که شرایط تیم ایده‌آل است. با این شرایط مناسب به دیدار پرسپولیس می‌رویم و سعی می‌کنیم نتیجه‌ای خوب به دست آوریم.