پیشنهاد تمدید قرارداد اوساسونا به بازیکن ایرانی

با وجود آسیب‌دیدگی شدید «جواد نکونام»، باشگاه اوساسونا به بازیکن ایرانی تیمش پیشنهاد تمدید قرارداد داد.

در حالی که جواد نکونام پیش از شروع رقابت‌های لالیگا از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب‌دیدگی شد و پزشکان حداقل دوری از میادین او از میادین را ۶ماه اعلام کردند، باشگاه اوساسونا اعلام کرد که حاضر است با بازیکن ۲۷ساله ایرانی خود قرارداد جدیدی را امضا کند. باشگاه اوساسونا که مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی نظیر پاکستی کونال و ناکو مونرئال آغاز کرده، قصد دارد با تمدید قرارداد بازیکنان موثرش تیم قدرتمندی را برای رقابت‌های آینده آماده کند. به نوشته رسانه‌های محلی پامپلونا، خوسه آنگل سیگاندا اعتقاد ویژه‌ای به جواد نکونام بازیکن ایرانی تیمش دارد. هم‌چنین این رسانه‌ها از علاقه‌مندی چند تیم بوندسلیگایی به جواد نکونام خبر دادند. نکونام به روزنامه نوتیسیاس دناوارا گفت:« در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است اما، ترجیح می‌دهم که به بازی‌ام در لالیگا ادامه بدهم.»

به نوشته رسانه‌های اسپانیایی مذاکرات با جواد نکونام به خوبی پیش رفته و احتمالا «نکونام» تا ژوئن سال ۲۰۱۰ قراردادش را با اوساسونا تمدید خواهد کرد.

اواخر هفته آینده نکونام به ایران سفر خواهد کرد و پس از حضور یک هفته‌ای در تهران برای ادامه بازپروری بافت‌های آسیب دیده خود به آلمان خواهد رفت و پس از آن در پایان نوامبر به پامپلونا بازخواهد گشت.