دوست دارم به خاطر امام‌رضا(ع) در مشهد مربیگری کنم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: یک حرکت فردی پایه‌ساز تنها گل استقلال بود هرچند پرسپولیس هم پرسپولیس سابق نبود. امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: معتقدم که بازی‌های قبلی استقلال و پرسپولیس بسیار بهتر از دیداری بود که این دو تیم روز یکشنبه انجام دادند. به طوری که به هیچ وجه نمی‌توان به لحاظ فنی نمایش نیمه اول دو تیم را بررسی کرد، چرا که کار فنی از سوی هیچ کدام از دو تیم در نیمه اول ارائه نشد. وی افزود: با این حال نیمه دوم شرایط بهتر شد و استقلال بر روی یک حرکت فردی به گل رسید و پس از گل به نظرم پرسپولیس بهتر بود اما، پرسپولیس پس از زدن گل مساوی عقب کشید و افت محسوسی داشت.

قلعه‌نویی با بیان این که پرسپولیس آن تیمی نبود که همه انتظار داشتند، گفت: پرسپولیس تنها بیست دقیقه خوب بازی کرد و در بقیه زمان بازی نمایش چندان خوبی را ارائه نکرد. ضمن آن که معتقدم بازی‌های داربی که سال‌های گذشته انجام شد، هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ جذابیت شرایط بهتری داشت. فکر می‌کنم حساسیت کاذبی که برای این بازی به وجود آمده بود و حضور تعدادی از بازیکنان که برای اولین بار داربی را تجربه می‌کردند، سبب شد که دو تیم نتوانند کیفیت بالایی را ارائه دهند. به نظرم این هفته را باید به نام استقلال اهواز نوشت که با پیروزی برابر سپاهان پانزده، شانزده امتیاز کسب کرد.

قلعه‌نویی با انتقاد از کیفیت لیگ هفتم گفت: متاسفانه لیگ ما سال به سال ضعیف می‌شود و دلیل این مساله هم ترانسفر بازیکنان شاخص فوتبال ماست که بیشتر آنها به امارات می‌روند. اگر لیگ امسال را با لیگ سال گذشته و مسابقات دو فصل قبل را با رقابت‌های سال قبل مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که سطح کیفی مسابقات قابل قیاس با هم نیستند و هر سال که از لیگ می‌گذرد

تیم‌ها کیفیت پایین‌تری از فوتبال را ارائه می‌دهند. قلعه‌نویی درباره پیشنهاد باشگاه ابومسلم برای سرمربیگری گفت: منتظر برگزاری کلاس‌های مربی‌گری حرفه‌ای‌ام و پس از آن درباره آینده‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. من از ابومسلم تشکر و معذرت خواهی می‌کنم. هر چند که دوست دارم به خاطر امام‌رضا(ع) یک سالی را در مشهد مربیگری کنم اما، این یک سال امسال نیست. ضمن آن که سر نخواستن من هم دعوا است.