رییس کمیته‌ انتقالی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که تاکنون هیچ بحثی در مورد تعیین سرمربی تیم ملی مطرح نشده و هر تصمیمی در مورد کادر فنی باید در کمیته انتقالی بحث و بررسی شود.

محسن صفایی فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته‌ انتقالی قصد تعیین کادر فنی تیم ملی را دارد؟ گفت: تاکنون هیچ بحثی در این مورد مطرح نشده است. وی افزود: اگر قرار باشد کادر فنی تیم ملی تغییر کند، موضوع در کمیته انتقالی بررسی و پس از تصمیم نهایی در مورد تغییرات تصمیم‌‌گیری خواهد شد. صفایی درباره‌ اظهارات اخیر «خبیری» عضو دیگر کمیته‌ انتقالی مبنی بر انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، گفت: اگر لازم باشد، موضوع در کمیته انتقالی بحث و بررسی خواهد شد. این بحث نیز با پیشنهاد اعضا و تصویب نهایی آنها الزامی خواهد بود.

صفایی فراهانی همچنین از عدم تغییر در مدیریت اجرایی فدراسیون فوتبال تا پایان برگزاری انتخابات خبر داد و تاکیدکرد: با تاخیر دو ماهه در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال، کمیته‌ انتقالی تصمیمی برای تغییر مدیریت اجرایی فدراسیون ندارد و تمام مدیران سابق فعالیت‌های خود را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: روند گذشته ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات فدراسیون با دلایل موجه باطل اعلام شد و هیچ بداخلاقی نیز در مسیر ثبت‌نام مشاهده نشد. اگر برخی از دوستان نسبت به مدیریت اجرایی فدراسیون اعتراضی دارند مکتوب ارائه کنند تا بررسی شود.