خداداد عزیزی از ریاست سازمان فوتبال ابومسلم برکنار شد

پس از شکست تیم فوتبال ابومسلم مقابل پاس همدان و درگیری خداداد عزیزی با ناصر شفق، مدیریت این باشگاه تصمیم به برکناری وی از سمت ریاست سازمان فوتبال باشگاه گرفت.

پس از شکست تیم فوتبال ابومسلم مقابل پاس همدان که با حرکت عجیب خداداد عزیزی در بیرون کشیدن بازیکن تیمش در واپسین دقایق بازی همراه بود، بین سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه درگیری به وجود آمد که موجب زد و خورد آنها شد. ناصر شفق مدیرعامل باشگاه ابومسلم در اولین اقدام پس از اتفاقات بازی روز شنبه خداداد عزیزی را از سمت ریاست سازمان فوتبال باشگاه ابومسلم برکنار کرد. قرار است در نشست سه شنبه شب هیات‌مدیره باشگاه ابومسلم پیرامون نتایج ضعیف این تیم در مسابقات لیگ برتر و حواشی بازی برابر پاس تصمیم‌گیری شود.

این احتمال وجود دارد که عزیزی از سرمربیگری تیم فوتبال ابومسلم نیز برکنار شود و جای خود را به یک مربی جدید بدهد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد هم در این ارتباط گفت: از اخراج شدن هراسی ندارم، اما کسی حق ندارد در خصوص فوتبال من اظهارنظر کند.

خداداد عزیزی پس از باخت سه بر صفر برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول پاس بهتر از ما بود و در نیمه دوم هم این تیم بد کار نکرد. روی اشتباهات فردی گل خوردیم و این پیروزی را به بگوویچ و بازیکنانش تبریک می‌گویم.

سرمربی ابومسلم در مورد تعویض مدافع ابومسلم پس از گل به خودی تصریح کرد: در تمرینات هفته گذشته گفته بودم، پاس روی ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کند و بازیکنان سرزنی مثل عمرانی و علوی دارد، ولی مدافع تیم به حرفم گوش نکرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم او را از زمین بیرون کشیده و تنبیه‌اش کنم.

عزیزی در مورد اینکه چرا پس از پایان مسابقه مدافع خود را تنبیه نکرد، اظهار داشت: تنبیه در بیرون یا داخل زمین فرقی نمی‌کند. این بازیکن را خودم به فوتبال آوردم و حالا او به حرفم گوش نمی‌کند.

سرمربی ابومسلم با اشاره به درگیری فیزیکی با مدیر عامل باشگاه گفت: وقتی به داخل رختکن رفتم، ناصر شفق به من گفت، آدم دروغگویی هستم. از این حرف متنفرم. اگر می‌خواستم دروغ بگویم الان ۱۵۰ بازی ملی داشتم و در حال حاضر به خاطر رک گویی اینجا هستم.

وی افزود: زمانی که دیدم بازیکنان چه پولهایی می‌گیرند و در فدراسیون چه اتفاقاتی رخ می‌دهد همه را برزبان آوردم و به این ترتیب از تیم‌ملی کنارم گذاشتند و دوباره با اصرار مردم بازگشتم.

عزیزی با اشاره به حضورش در تیم ابومسلم به عنوان سرمربی عنوان کرد: تمام این مسائل تقصیر خودم است. یکسال و نیم از زندگی و پولم بخاطر رفاقت‌ با ناصر شفق گذشتم. مطمئنم مدیرعامل باشگاه تمام این مسائل را تکذیب می‌کند، اما بازیکنان شجاعی مثل مهدی هاشمی نسب هستند که حرف بزنند. البته من در حق این مدافع باتجربه هم خیانت کرده‌ و او را به دلیل رفاقت کنار گذاشته‌ام.

عزیزی ادامه داد: برای فوتبال ایران متاسفم که در پایان مسابقه، مدیر عامل باشگاه با سرمربی تیمش اینگونه برخورد می‌کند و او را کتک می‌زند. حتی با زندانیان عراقی هم این رفتار انجام نشد.

سرمربی ابومسلم در مورد احتمال اخراجش از این تیم گفت: ایرادی ندارد. من خودم را به هیچ کس تحمیل نمی‌کنم و اگر اخراج شوم مشکلی نیست، اما هیچ‌کس نمی‌تواند درباره فوتبالم حرف بزند چون کسی به اندازه من فوتبال بازی نکرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و ابومسلم خراسان از هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر روز شنبه در ورزشگاه قدس همدان با پیروزی ۳ بر صفر به سود تیم پاس به پایان رسید.