قهرمانی تیم گل‌گهر در مسابقات فوتسال ایمیدرو

گروه ورزش - مسابقات فوتسال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، با قهرمانی تیم گل‌گهر به پایان رسید.

در این مسابقات که به مناسبات ماه مبارک رمضان و با نام جام رمضان برگزار شد. ۲۰ تیم از شرکت‌ها و واحدهای وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران حضور داشتند که چهارشنبه شب با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال تیم‌های اول تا چهارم مشخص شدند. ابتدا در رده‌بندی این مسابقات دو تیم تهیه و تولید الف (بهره‌برداری) و چادرملو به مصاف هم رفتند که تیم چادرملو با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت و سپس مسابقه فینال هم بین دو تیم گل‌گهر و بازرگانی (پایگاه مقاومت بسیج سازمان) انجام شد که در پایان این تیم گل‌گهر بود که توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی برسد.

در پایان این مسابقه آقای مهندس هراتی‌نیک معاون وزیر و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ضمن اهداء جوایز به تیم‌های برتر اظهار داشت:

نفس برگزاری این گونه مسابقات خوب و مثبت است. وی افزود: به وجود آمدن روحیه نشاط و تندرستی، ایجاد همدلی و اتحاد و همچنین گسترش ورزش بین کارکنان و کارگران حوزه صنعت و معدن حاصل برگزاری چنین مسابقاتی است.

وی با بیان اینکه مجموعه ایمیدرو در زمینه ورزش بسیار فعال است و دارای بهترین سالن‌های ورزشی در سطح کشور می‌باشد ادامه داد: حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از ورزش یک حمایت واقعی و مثمرثمر بوده است و کارنامه ایمیدرو به خوبی آن را نشان می‌دهد. ما در حال حاضر ۳تیم در لیگ برتر و ۵تیم در لیگ دسته اول کشور در رشته فوتبال داریم و در سایر رشته‌های ورزشی مانند والیبال، بسکتبال، هندبال، تکواندو و غیره نیز حضور فعال داریم و از تمام شرکت‌های صنعتی و معدنی هم که بخواهند در زمینه ورزش فعالیت بکنند حمایت خواهیم کرد و به عنوان مثال امسال تیم صنایع اراک را تحت پوشش شرکت آلومینیوم ایران قرار داده‌ایم.

اسامی تیم گل‌گهر عبارتند از: ۱- عبدا... نیازی، ۲- میثم عقیلی، ۳- رسول جباریان، ۴- میثم قاسمی، ۵- حمیدرضا صالحی، ۶- علی دبیرزاده - سرپرست غلامرضا عقیلی اسامی تیم بازرگانی تهیه تولید عبارتند از: ۱- سعید طالب،‌۲- مجتبی ابراهیمی، ۳- مجید زمانی، ۴- احمد طاهری، ۵- احمد احمدخانی، ۶- مهدی بختیاری - سرپرست محمد ابراهیمی. لازم به ذکر است داوری این مسابقات هم بر عهده آقای حیدر ضیغمی مسوول روابط عمومی تهیه و تولید بود.