مانوئل قصد توهین به سرمربی ایران را نداشت

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان محورهای اصلی لایحه دفاعی مانوئل ژوزه گفت: با توجه به اظهارنظر مانوئل درلایحه دفاعی و این موضوع که مساله ژوزه و کی‌روش شخصی بوده مرجع دیگری غیر از کمیته انضباطی ذی‌صلاح رسیدگی به موضوع است. به گزارش مهر، محمود سالارکیا، در مورد محورهای اصلی لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال از مانوئل ژوزه ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما امروز لایحه دفاعی خود از مانوئل ژوزه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه می دهیم.

وی در خصوص محورهای اصلی این لایحه دفاعی تاکید کرد: مانوئل ژوزه به هیچ وجه قصد اهانت به کی روش در جایگاه سرمربی تیم ملی را نداشته است، بلکه وی با کی روش مشکل شخصی دارد که این مشکل به زمان حضور آنها در پرتغال بر می گردد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای تنظیم لایحه دفاعی در صحبتی که با مانوئل ژوزه داشتم وی تاکید کرد: «به هیچ وجه قصد تخریب سرمربی تیم ملی ایران را نداشته و از هر کمکی که کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی نیاز داشته باشد دریغ نمی‌کند به ویژه در زمینه در اختیار قراردادن ۷ ملی پوش پرسپولیس در اردوهای تیم ملی».

مانوئل ژوزه تاکید کرده است: «من کی روش را از نظر فنی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر سوال نبرده‌ام فقط مساله من مساله‌ای شخصی با یک فرد است».

سالارکیا خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که کمیته انضباطی مسوولیت حضانت از فوتبال ایران و تیم ملی را دارد؛ اما ما معتقدیم با توجه به اظهار نظر مانوئل در این لایحه دفاعی و این موضوع که مساله این دو مربی پرتغالی شخصی بوده و ریشه در گذشته و خارج از ایران دارد، مرجع دیگری به غیر از کمیته انضباطی در رسیدگی به این موضوع ذی‌صلاح است.