برگزای جشن ملی فوتبال در عید غدیر خم

همزمان با عید سعید غدیرخم قرار است جشن ملی فوتبال با حضور چهره‌های مطرح این رشته و برخی مسوولان ورزشی برگزار شود تا برخی افرادی که از یکدیگر کدورتی دارند یا قهر هستند، آشتی کنند و اختلافات را کنار بگذارند. به گزارش مهر، برای حضور در جشن ملی فوتبال که به مناسبت روز عید سعید غدیرخم برگزار می شود از ۱۱۰ چهره مطرح فوتبال که شامل مسوولان قبلی و فعلی، مربیان، بازیکنان، مدیران عامل و برخی چهره های مشهور می‌شود دعوت شده تا در روز ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) کدورت‌‌ها را کنار بگذارند و آنهایی هم که با یکدیگر قهر هستند، آشتی کنند.

این جشن با هدف برقراری آشتی ملی در فوتبال و نزدیکتر کردن خانواده این رشته پرطرفدار به یکدیگر برگزار می‌شود و طی آن قرار است برخی چهره‌هایی که در سال‌های اخیر اختلاف نظرهای بیشتری با یکدیگر داشته‌اند ضمن حضور در این مراسم کدورت‌‌ها را کنار بگذارند و آشتی کنند.

اختلافاتی که بین علی دایی با حبیب کاشانی وجود دارد و نشات گرفته از همکاری این دو در پرسپولیس است، اختلافات بین علی سعیدلو و محمد علی آبادی دو رییس پیشین سازمان تربیت بدنی، اختلاف نظری که بین علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل فعلی استقلال با واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین این باشگاه وجود دارد، اختلاف بین حسین هدایتی مالک باشگاه‌های استیل آذین و ملوان با حبیب کاشانی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس و... از جمله مواردی است که می‌تواند در این جشن ملی پرونده‌اش بسته شود. از سوی دیگر اختلافاتی که بین علی کریمی بازیکن پرسپولیس با سرمربی و مدیر عامل این باشگاه وجود دارد نیز از جمله مواردی است که به سود فوتبال نیست و آشتی آنها می‌تواند علاوه بر کمک به پرسپولیس باعث خوشحالی مردم و ایجاد وفاقی بیشتر بین خانواده بزرگ سرخپوشان تهرانی شود.

قطعا حضور چهره‌های فوتبالی که با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند در این مراسم می‌تواند فتح بابی برای تغییر نگرش‌‌ها در فوتبال و استفاده از ادبیاتی بهتر باشد و چهره بهتری را از این رشته ورزشی در جامعه به نمایش بگذارد. روزشنبه را می‌توان روز آشتی در فوتبال نامید که قطعا پیامدهای این اتفاق به تیم ملی و فوتبال ایران کمک بزرگی خواهد کرد.