یک عضو فراکسیون جوانان مجلس، از احتمال منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد. به گزارش مهر، میرهادی قره‌سید گفت: در مجلس زمزمه‌هایی برای منتفی شدن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که البته هنوز امضا کنندگان طرح استیضاح به یک جمع‌بندی و قطعیت نرسیده اند. وی افزود: بنا بر روال باید ابتدا نمایندگان در برابر ابهاماتشان از وزیر ورزش و جوانان سوال می‌کردند و اگر پاسخ‌ها توجیه پذیر نبود، از اهرم استیضاح استفاده می‌کردند.این عضو فراکسیون جوانان ادامه داد: هم‌اکنون برخی از امضاکنندگان درصدد پس گرفتن امضای خود هستند تا ابتدا وزیر ورزش و جوانان توضیحات خود را به نمایندگان ارائه دهد. قره سید درباره اینکه آیا استیضاح وزیر درباره عملکرد وزارتخانه در دو بعد جوانان و ورزش است، توضیح داد: تا آنجا که اطلاع دارم تمامی بندهای مربوط به استیضاح مربوط به عملکرد ورزشی وزارتخانه است و اعضای فراکسیون جوانان قرار است، عملکرد وی را در جلسه‌ای جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دهد. به گفته این نماینده مجلس، جلسه مشترک فراکسیون جوانان با وزارت ورزش و جوانان قرار است هفته آینده برگزار شود و وزیر ورزش و جوانان توضیحات و عملکرد خود را در این حوزه اعلام کند.

از سوی دیگرمدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت: خبر استیضاح وزیر ورزش و جوانان پس از موفقیت چشمگیر و تاریخی ورزش ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نه تنها کاملا غافلگیرکننده، بلکه اقدامی ناباورانه است.

وهاب فرهمند در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طرح استیضاح محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در روزهایی که نام ایران همچنان نقل محافل ورزشی و بین‌المللی جهان است و همه از سیر صعودی ورزش ایران و مدال‌آوری قهرمانان در المپیک و پارالمپیک لندن ابراز خشنودی کرده‌اند، اقدام مجلس نه تنها کاملا غافلگیرکننده، بلکه ناباورانه است.

وی با بیان اینکه ورزش سیر صعودی داشته است،‌ گفت: گذشته از افتخارات بازی‌های المپیک و پارالمپیک، اجرای چندین برنامه ملی برای جوانان، ساماندهی امور جوانان در بخش‌های مختلف، تحرک و پویایی در استان‌های کشور برای توسعه ورزش و امور جوانان که حاصل آن پراکندگی قهرمانی در اکثر استان‌های کشور بوده و همچنین افزایش تعداد سهمیه‌های المپیک، افتتاح زیادی از پروژه‌های عمرانی و دست آخر نگاه ویژه به ورزش پایتخت در دو بخش همگانی و قهرمانی به همراه شکوفایی برنامه‌های جوانان در مرکزیت کشور، گواه این مدعا خواهد بود که سیر صعودی توسعه ورزش در کشور مشهود و قابل لمس است.