بازی حساس تیم ملی نوجوانان مقابل استرالیا

دیدار تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا عصر امروز و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از مردم خواست که برای دیدار با استرالیا در ورزشگاه دستگردی حضور یابند. علی دوستی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار امروز برابر استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: استرالیا از اقیانوسیه به فوتبال آسیا آمده است. آنها دارای فوتبالی قوی و خوب و تیمی ریشه‌دار هستند.

وی افزود: سه بازی استرالیا در مرحله گروهی را دیدم. آنها خیلی حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنند. بازی‌های استرالیا نوید بخش این موضوع است که بازی زیبایی را مشاهده می‌کنیم. کار سختی در پیش داریم اما در کشور خودمان بازی می‌کنیم. آرزو می‌کنم بازی قابل قبولی را انجام دهیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان اضافه کرد: امروز روزی حیاتی برای جوانان ما است. آنها نه تنها دو برابر باید تلاش کنند بلکه باید ایثارگری کنند. همه مردم هم باید به ورزشگاه دستگردی بیایند و باید سعی کنیم با انجام یک بازی بدون استرس گل زودهنگام نخوریم. بازیکنان ما جوان هستند و باید تمرکز خوبی به دست بیاورند تا مشکلات گذشته را نداشته باشیم.

دوستی در مورد شرایط جسمانی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در سه بازی گذشته در دقایق ابتدایی سه گل خوردیم اما به بازی برگشتیم و تا دقیقه ۹۰ حمله کردیم. از لحاظ بدنی مشکلی نداریم. خیلی‌ها فکر می‌کردند کویت، یمن و لائوس تیم‌های ضعیفی هستند، اما دیدیم که آنها چقدر پرقدرت ظاهر شدند و در زمین دو برابر می‌دویدند. امروز آماده هستیم تا بازی خوبی انجام دهیم.