دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در حالی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی که با پیروزی تیم کاله همراه بود درگیری شدیدی بین بازیکنان، تماشاگران و حتی کادر فنی دو تیم رخ داد. به گزارش ایسنا، دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در چهارشنبه شب و در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان کاله موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد. این دیدار در حالی برگزار شد که حدود ۲۰۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند و نیروی انتظامی برای جلوگیری از حواشی و ازدحام احتمالی، بخشی از ظرفیت سالن را خالی نگه داشته بود.

در ست پنجم بازی پس از اینکه حمزه زرینی بازیکن تیم کاله در صحنه‌ای به زمین خورد و زانوی او دچار گرفتگی شد، بازی برای لحظاتی متوقف شد. به دنبال این موضوع زرینی از بازی خارج شد. در پایان این بازی متاسفانه با تشدید فحاشی بین بازیکنان دو تیم فردی که پیراهن تیم پیکان را به تن داشت با مشت به صورت زرینی کوبید و یک صحنه غیرقابل ترسیم و غیرورزشی از زد و خورد بین هواداران، نیروهای انتظامی و حتی بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

پس از شکست تیم پیکان، پیمان اکبری مربی پیکان و بازیکنان این تیم به شدت نسبت به داوری اعتراض کردند. نیروهای حراست با بازیکنان در پایان بازی درگیری پیدا کردند و بین بازیکنان دو تیم نیز برخوردهای بسیاری شدیدی به وجود آمد. شدت زد و خوردها به حدی بالا بود که تمام ماموران حراست حاضر در سالن نمی‌توانستند بازیکنان و کادر فنی دو تیم را از هم جدا کنند.