کفاشیان برای لغو محرومیت کی‌روش به زوریخ می‌رود

نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال دیروز با حضور کلیه اعضا در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور علی کفاشیان، مهدی‌محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، فریدون اصفهانیان،عزیزی خادم و حسینی برگزار شد. در ابتدای جلسه علی کفاشیان با اعلام اینکه این نشست اولین جلسه هیات رییسه بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ است، گفت: این جلسه اولین جلسه هیات رییسه بعد از پذیرش مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ است که به او تبریک می‌گوییم و از زحمات غلامرضا بهروان در پست قبلی تشکر و قدردانی می‌کنیم و از حضور بهروان در سازمان لیگ آزادگان بهره می‌بریم. این آخرین نشست هیات رییسه نبوده و تا پیش از آغاز سال ۹۲ جلسه دیگری را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه کفاشیان از سفر یک روزه‌اش به همراه محمد نبی به زوریخ خبر داد و گفت: ما چهارشنبه به این کشور می‌رویم تا در خصوص دعوت از بلاتر برای سفر به ایران، پیگیری اجرای پروژه‌های گل در ایران، درخواست محرومیت یا تعیلق محرومیت کارلوس کی‌روش- سرمربی تیم ملی ایران و درخواست از فیفا برای همکاری با مشارکت ایران برای برگزاری دومین کنگره علم و فوتبال که در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر کنیم.

وی در خصوص انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد که در آن رییس برای مدت ۲‌سال انتخاب می‌شود که البته برای انتخابات ریاست ای اف سی پس از معرفی اعضای تائید شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شما نظرخواهی خواهیم کرد. همچنین برای سه عضو بانوان هیات‌رییسه رای‌گیری به عمل خواهد آمد که یکی از آنها از کشور استرالیا انتخاب شده و رای گیری برای دو نفر باقی مانده است. ما قصد داریم فریده شجاعی را برای گرفتن یکی از کرسی‌ها معرفی کنیم و از اعضای هیات رییسه ضمن حمایت از این انتخاب که به تائید همگی شما رسیده، می‌خواهیم از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.