علی دوستی‌مهر مدیر فنی تیم زیر 15 سال شد

تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ایران درحالی با هدایت مصطفی قنبرپور در مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا سال آینده شرکت می‌کند که دوستی‌مهر به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری مهر، میرشاد ماجدی ضمن تایید این خبر گفت: هماهنگی‌های لازم با علی دوستی‌مهر صورت گرفته و با توجه به تجربیات دوستی‌مهر در این رده سنی، وی به عنوان مدیر فنی بر عملکرد تیم نوجوانان کشورمان نظارت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنان در حال مطالعه هستیم تا یک مربی خوب را برای تیم فوتبال جوانان انتخاب کنیم. سعی ما بر این است مربی را انتخاب کنیم که تجربه لیگ برتری را داشته باشد و در رده‌های پایه هم کار کرده باشد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد شایعات اخیر مبنی بر مذاکره با عبدالله ویسی و یکی دو گزینه دیگر پاسخ داد: این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی صورت می‌گیرد ولی با هیچ‌کدام از اسامی که در رسانه‌ها آمده، گفت‌وگویی نداشته‌ایم.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرمربی تیم جوانان معرفی خواهد شد، گفت: خیلی علاقه‌مند نیستیم تا مربی را انتخاب کنیم که از همان روز اول با کارشناسان و رسانه‌ها چالش داشته باشیم. باید مربی را برگزینیم که تا سال ۲۰۱۵ هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد، برای همین وسواس زیادی برای این انتخاب به خرج می‌دهیم.