قدیمی‌ها خانه‌نشین شدند

مسوولان تیم ملی تیروکمان بی‌هیچ دلیلی به اکثر ملی‌پوشان قدیمی اجازه شرکت در مسابقات انتخابی را ندادند تا عملا جایی برای آنها در تیم ملی نباشد. رضا زمانی نژاد، دارنده مدال طلای جهان یکی از این ملی‌پوشان حذف شده است. او در این باره گفت: سرمربی کره‌ای تیم ملی اجازه شرکت در رکوردگیری برای تیم ملی را به من و سایر کمانداران قبلی نداد. هنوز نمی‌دانم که به چه دلیل از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام. این امر فقط در خصوص من اعمال نشده و تمام اعضای سابق تیم ملی به غیر از یک نفر از تمرینات حذف شده‌اند.

زمانی نژاد اضافه کرد: به نظر من تنها کسی که دلیل این مسائل را می‌داند، رییس فدراسیون است و اگر صفایی این طور می‌خواهد، به خواسته او احترام می‌گذارم.

اما مربی کره ای به ما اجازه شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی را هم نداد. فدراسیون هم سعی نکرد در این مورد دخالتی کند و اعضای تیم فعلی کامپوند بدون رقابت با ما انتخاب شدند.

او گفت: اگر خانه‌نشین بودن ما به نفع ورزش است، هیچ اعتراضی نخواهم داشت و امیدوارم تیم فعلی بتواند برای ما افتخار بیافریند. من و سایر اعضای حذف شده تیم کامپوند تمایل داریم بدانیم که مشکل پارک سرمربی تیم ملی با ما چیست؛ چرا که شخصا هیچ مشکلی با او ندارم.