تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور راه پیدا کرد. ذوب‌آهن اصفهان بعدازظهر جمعه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف فولاد خوزستان رفت و با وجود آن که به دلیل اخراج دو بازیکن، ۹ نفره بازی می‌کرد توانست با سه گل قاسم حدادی‌فرد و محمدرضا خلعتبری (دو گل) در وقت‌های تلف شده حریف خود را شکست دهد و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه پایانی جام حذفی شود.

در این دیدار دو تیم در طول ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه به تساوی بدون گل رضایت دادند، ضمن آن که در نیمه دوم بازی حیدر عبید جاسم، مدافع تیم ذوب‌آهن از سوی مسعود مرادی داور مسابقه اخراج شد.

با آغاز وقت‌های تلف شده و در دقیقه ۹۳ قاسم حدادی‌فرد گل نخست تیم ذوب‌آهن را وارد دروازه حریف کرد. در همین نیمه حسن اشجاری از تیم ذوب‌آهن نیز از میدان اخراج شد تا تیم ذوب‌آهن ۹ نفره به بازی ادامه دهد، اما در نیمه دوم وقت‌های تلف شده باز هم این ذوب‌آهن بود که برخلاف جریان بازی و با وجود حملات تیم فولاد در دقایق ۱۱۵ و ۱۱۹ توسط محمدرضا خلعتبری به دو گل دیگر دست یافت و ضمن گرفتن انتقام شکست در آخرین بازی لیگ برتر مقابل فولاد راهی مرحله نیمه پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور شود.