دیدار‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت از امروز آغاز می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا،‌ به تکرار برد بازی رفت برابر الغرافه می‌اندیشد.پرسپولیس صدرنشین گروه دوم در شرایطی اولین بازی دور برگشت خود را در زمین تیم قطری برگزار می‌کند که از سه دیدار قبلی ۷ امتیاز گرفته است. سرخپوشان ایرانی در تهران و در بازی رفت برابر الغرافه موفق به برد ۳ بر یک شدند. از این رو مردان وینگادا می‌کوشند با استمرار موفقیت‌های خود‌، در زمین تیم قطری نیز برد را از آن خود کنند.

اما، تیم قطری نیز برای آنکه شانسی برای صعود داشته باشد، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به‌دست آورد.

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر پیش از دیدار حساس تیمش در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرسپولیس گفت: این دیدار یک دیدار بسیار سخت برای هر دو تیم است.

مارکوس باکیتا که از قهرمانی تیمش در لیگ قطر بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، در مصاحبه با رسانه‌های قطری گفت: ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در این دیدار با پیروزی بازی را به پایان ببریم.

وی در ادامه افزود: نتیجه‌ای غیر از برد در این دیدار ضمانتی را برای ماندن ما در کورس صعود نخواهد داشت. دیدار پرسپولیس و الغرافه ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

در این گروه الشباب عربستان با ۷امتیاز دوم است و الغرافه با ۳ و الشارجه بدون امتیاز در رتبه‌های بعدی ایستاده‌اند.

امروز همچنین سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود. تیم اصفهانی که در بازی رفت به تساوی ۲ بر ۲ رسید، به لحاظ برخورداری از شرایط میزبانی‌، برد مقابل یاران ریوالدو (بازیکن برزیلی بنیادکار) را طلب می‌کند.

سپاهان با ۴ امتیاز، بعد از الاتفاق ۶امتیازی، نماینده عربستان تیم دوم گروه چهارم است. پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از تلاش برای رسیدن کریم باقری به بازی مقابل الغرافه قطر خبر داد.

فرید زرینه گفت: وضعیت سپهر حیدری کاملا در شرایط ایده آل است و این بازیکن بدون هیچ مشکلی با رفع مصدومیت پا می‌تواند مقابل الغرافه به میدان برود.

وی درخصوص وضعیت کریم باقری گفت: باقری روز یکشنبه دقایقی در تمرینات گروهی شرکت کرد، با این حال وی باز هم باید تحت‌نظر ما باشد تا تکلیف مچ پای مصدومش مشخص شود.

زرینه یادآور شد: به احتمال فراوان کریم باقری به این بازی خواهد رسید، اما هنوز قطعی نشده است.