استیلی: دستیارسوم مایلی‌‌کهن هم می‌شوم

با گذشت دو هفته از انتخاب مایلی‌کهن به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی هنوز کادرفنی تیم‌ملی تکمیل نشده و نام مربیان متعددی به‌عنوان دستیار مایلی‌کهن مطرح شده است. بعد از منصور ابراهیم‌زاده و نادر فریادشیران این بار خبر قرار گرفتن حمید استیلی در کادرفنی تیم‌ملی به گوش می‌رسد.

او البته با رد این خبرها برای همکاری با مایلی‌کهن ابراز تمایل می‌کند: «واقعیت این است که هنوز رسما با من صحبتی نشده اما در این شرایط اگر بخواهم، در خدمت تیم ملی خواهم بود.» استیلی با اشاره به حضور احتمالی نادر فریادشیران، می‌گوید: «فریادشیران در تیم‌ملی مربی من بوده و خودم را شاگرد ایشان می‌دانم. هر وقت با من صحبت شد، شرایط را می‌سنجم و تصمیم می‌گیرم. اما حاضرم به‌عنوان دستیار سوم هم در تیم‌ملی کار کنم.»

نمایش دور از انتظار پرسپولیس در این فصل و عدم‌نتیجه‌گیری وینگادا، موضوع دیگری است که استیلی با اشاره به آن می‌گوید: «گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس در لیگ انگیزه ندارند، اما با وجود رسانه‌ها و تماشاگران پرتعداد، بی‌انگیزگی یک بهانه است. وظیفه مربی است که از این پوئن‌ها استفاده کند، ضمن اینکه مسائل تاکتیکی و آمادگی جسمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. این نظریه را به هیچ‌وجه قبول ندارم که وینگادا هنوز بازیکنانش را نشناخته است. مربی بزرگ ظرف یک‌ماه به شناخت کامل از بازیکنانش می‌رسد و حتی بعضی مربیان با یک نگاه تشخیص می‌دهند که کدام بازیکن به درد تیمش می‌خورد. وینگادا فرصت کافی برای شناخت بازیکنانش را داشت.»

استیلی در مورد پیشنهاد مربیگری از تیم‌های لیگ برتری و احتمال حضورش در پرسپولیس می‌گوید: «حقیقتا هیچ پیشنهادی ندارم و به دنبال بازارگرمی هم نیستم. علاقه خودم را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نمی‌توانم پنهان کنم و سرمربیگری پرسپولیس برای من یک رویا است.»