خبرآنلاین- سازمان بازرسی کل کشور مجبور به اقدام قانونی علیه مدیران دو شغله شد. سرانجام رییس سازمان تربیت بدنی آنقدر برای ماندنش در دو سمت پافشاری به خرج داد تا سازمان بازرسی کل کشور مجبور به انتخاب تنها راه باقیمانده یعنی اقدام قانونی علیه مدیران دو شغله شد.

پس از آن که پرونده محمد علی‌آبادی از سوی سازمان بازرسی به دادسرای تهران ارجاع شد، علی‌آبادی به سرعت به ملاقات پورمحمدی رفت تا شاید این آخرین ملاقات، گره از کار فروبسته‌اش بگشاید.

البته این ملاقات که در اواخر هفته گذشته انجام شد، پس از آن بود که علی‌آبادی در اوایل هفته، ملاقات نافرجامی را با آیت‌ا... شاهرودی انجام داده و پس از همه این تلاش‌ها به ناچار به خانه اول بازگشته بود. اکنون درخواست علی‌آبادی از حجت‌الاسلام پورمحمدی این بود تا از حکم قریب‌الوقوعش که احتمالا انفصال از خدمات دولتی خواهد بود، جلوگیری کند. پورمحمدی نیز در مقابل از علی‌آبادی خواست تا در نامه‌ای نسبت به قانونی بودن نظر سازمان بازرسی تمکین کرده و سپس درخواست مهلت کند؛ اما سخنان شتابزده علی‌آبادی پس از ملاقات با پورمحمدی کار او را سخت‌تر ساخت و پس از این سخنان بود که دکتر ایوبی معاون سازمان بازرسی ناچار شد اینچنین واکنش نشان دهد: «پرونده علی‌آبادی را کامل کرده و به دادسرا فرستاده‌ایم تا قانون درباره مدیران سازمان تربیت‌بدنی رای بدهد.» این پایان کار فردی بود که پنجشنبه گفته بود: «موضوع دوشغله‌ها دیگر تمام شده است».

علی‌آبادی این جمله را در کنار سخنان دیگرش هنگام خروج از نشست سفرای کشورهای اسلامی در هتل المپیک تهران به زبان آورد و همه رسانه‌ها را به این نتیجه‌گیری مشترک رساند که سازمان تربیت‌بدنی همه هماهنگی‌های لازم را برای بایگانی شدن پرونده قطور مدیران دوشغله ورزش کشور انجام داده و سازمان بازرسی کل کشور هم از موضع خودش در قبال سازمان تربیت بدنی و مدیران ورزش عقب نشسته است، در حالی که اصل ماجرا چیز دیگری بود و علی‌آبادی تنها بر اساس برداشت آزاد خود از ملاقاتش با رییس سازمان بازرسی کل کشور چنین حرف‌هایی زده بود تا همه گمان کنند فردی که به دلیل ایستادگی بر اصول و قواعد درست، وزارت کشور را ترک کرده بود، این‌بار در مقام رییس سازمان بازرسی کل کشور به طور محسوسی عقب‌نشینی کرده است.

دکتر ایوبی درباره سرنوشت مدیران دوشغله ورزش هم توضیح می‌دهد: «با بخشی از این مدیران که پیش از این استعفایشان را داده‌اند کاری نداریم ولی پرونده برخی از مدیران که در برابر اقدام قانونی ما مقاومت کرده‌اند. از جمله خود آقای علی‌آبادی- را کامل کرده و آن را به دادسرا فرستاده‌ایم تا قانون درباره این افراد رأی بدهد». با این اوصاف دیگر ماجرای دو سازمان بازرسی کل کشور و سازمان تربیت بدنی را باید پایان یافته بدانیم، چرا که از این به بعد دادگاه باید درباره رییس سازمان تربیت بدنی و مدیران ارشدش که هنوز در موضع خود باقی مانده‌اند، تصمیم بگیرد.