تیموریان: این بار می‌توانم موفق شوم

هافبک ایرانی بارنزلی که به طور قرضی از فولام به این تیم آمده، امیدوار است که در بازگشت به تیم سابقش بهتر از قبل ظاهر شود. با آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی بارنزلی از بازی واتفورد شروع می‌کنیم. او تند و سریع می‌رود سر اصل مطلب : «به دلیل کیفیت بد زمین واتفورد ما تنها روی استفاده از توپ‌های دوم و ضربات ایستگاهی حساب کرده بودیم. در دقیقه ۹۰ برابر تیم واتفورد به گل رسیدیم، اما در شرایطی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم در دقیقه ۸۵ گل خوردیم. تیم ما در سه چهار بازی اخیر در خانه و بازی‌های خارج از خانه مقابل حریفان خوب نتیجه نگرفته، اما امیدوارم با پیروزی مقابل تیم‌های حریف در آینده موفق شویم.»

وی از جایگاه فعلی بارنزلی می‌گوید: «تیم ما به رده نوزدهم جدول تنزل کرده است، اما فکر می‌کنم چنانچه در پنج بازی باقیمانده تنها دو دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم می‌توانیم در لیگ یک باقی بمانیم.» تیموریان در رابطه با حضورش در بارنزلی گفت:«من یک سال دیگر با فولام قرارداد دارم و به طور قرضی به تیم بارنزلی آمدم، اما مشکلات زیادی را پس از مصدومیتی که در فولام با آن مواجه شدم، سپری کردم. این بار برای بازگشت به فولام باید مسائل زیادی را در نظر بگیرم. با این وجود تمرکز من درحال‌حاضر روی موفقیت در بازی‌های باقیمانده بارنزلی است. بعد از حضور در مسابقات متعدد لیگ دسته اول انگلیس حالا واقعا باتجربه شدم. مقابل تیم‌هایی بازی کردم که واقعا بازی کردن برابر آنها حتی برای بازیکنان لیگ‌برتری انگلیس هم مشکل است. با این وجود فکر می‌کنم با توجه به اضافه شدن به تجربیات قبلی‌ام حالا راحت‌تر و بهتر از قبل می‌توانم در فولام بازی کنم. البته در رابطه با بازگشتم به فولام با مدیر و سرمربی بارنزلی نیز حرف زده‌ام و فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازگشت به فولام به وجود بیاید.»

هافبک ایرانی بارنزلی با زیرکی در رابطه با دیدار با عربستان اظهارنظر نمی‌کند: «متاسفانه نتوانستم بازی تیم‌ملی برابر عربستان را نگاه کنم.

به‌هرحال از زمانی که به بارنزلی آمدم در هتل زندگی می‌کنم به همین دلیل نیز نتوانستم بازی را ببینم و نمی‌توانم در رابطه با دیدار با عربستان نظر بدهم.»

پاسخ آندو به سوالات ما درباره برکناری علی دایی نیز جالب است.

این بازیکن که در جام‌جهانی با دایی همبازی بوده، دراین‌باره می‌گوید:«به نظر من دایی زحمت خودش را کشید، اما بدشانس بود. اگر نظر شخصی من را بخواهید این است که نباید او را اخراج می‌کردند.»

او با آرزوی موفقیت برای محمد مایلی‌‌کهن ادامه می‌دهد: «درست است که در هیچ رده‌ای با ایشان کار نکرده‌ام، اما به نظرم بهترین انتخاب همین آقای مایلی‌کهن بود.»