فارس- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تا پایان مسابقات نمی‌توان تیم قهرمان هشتمین دوره لیگ برتر را پیش‌بینی کرد.منصور ابراهیم زاده قهرمانی ذوب‌آهن را حتی با توجه به تساوی استقلال مقابل فولاد غیر قابل پیش‌بینی دانست و گفت: تمام تلاش ما این است که شرایط را حفظ کرده و بتوانیم تلاش همه فصل را به سرانجام برسانیم. تا روز آخر باید صبر کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تیم ملی اظهار داشت: از من نباید برنامه بخواهند. از طرف مایلی کهن هم با من مذاکره‌ای نشده و دلیل این امر این است که مایلی کهن حق انتخاب داشته و او باید هر فردی را که صلاح می‌داند انتخاب کند. مایلی کهن اگر قرار است با من حرفی بزند، می‌خواهد ابتدا من با تمرکز کارم را انجام داده و پس از پایان کار اگر صلاح بود با من صحبت‌های لازم را انجام دهد.

ابراهیم زاده در مورد تمدید قراردادش با ذوب‌‌آهن افزود: با مدیرعامل باشگاه چند نوبت صحبت کرده‌‌ایم و برنامه‌های سال آینده از من خواسته شده است. وی در مورد دیدار با ملوان گفت: برابر ملوان یک دیدار سخت را پیش رو داریم و تا پایان فصل هیچ دیدار راحتی را نخواهیم داشت. ملوان بدون استرس جلوی ما قرار می‌گیرد و آرامش این تیم می‌تواند برای ما خطرناک باشد.