شب بد انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

سرالکس، ناراحت از بی‌دقتی شاگردانش

پس از تساوی منچستر یونایتد، مقابل پورتو، آن هم در دیداری خانگی، سرالکس و شاگردانش می‌بایست فقط و فقط برای کسب پیروزی به پرتغال سفر کنند. فرگوسن، مربی باتجربه منچستر یونایتداز نتیجه کسب شده در دیدار مقابل پورتو اصلا راضی نیست و او معتقد است که بازیکنانش در دیدار رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز لازم را در مقابل پورتو نداشته‌اند.

در حالی که تنها ۳ دقیقه تا پایان بازی زمان بود، شیاطین سرخ با نتیجه ۲ بر یک از تیم میهمان پیش بودند، ولی در نهایت این ضربه ماریانو گونسالس بود که تبدیل به گل تساوی بخش این دو تیم شد.

فرگی می‌داند که پورتو شایسته کسب امتیاز از دیدار اولدترافورد بود ولی در عین حال از نمایش شاگردانش نیزناامید است.

مربی کهنه کار منچستریونایتد در این رابطه گفت: «نیمه اول، بازیکنان پورتو بهتر از ما بودند ولی ما در نیمه دوم بهتر شدیم و کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. ولی دریافت گل دوم، آن هم به شیوه‌ای که ما گل را دریافت کردیم، اصلا خوب نبود. ما می‌بایست بهتر از اینها دفاع می‌کردیم و این گل، برای ما گل بسیار بدی بود.

خیلی دردناک است که تا ۵ دقیقه به پایان بازی، با نتیجه ۲ بر یک از تیم میهمان پیش باشی و بعد گلی را دریافت کنی. بازیکنان من چندان متمرکز نبودند. ما شنبه شب مقابل ساندرلند دیدار سختی خواهیم داشت و البته می‌بایست به فکر دیدار نفس گیر و سنگین پورتو نیز باشیم.»

پیگرینی: باید آرسنال را می‌بردیم

مربی شیلیایی ویارئال معتقد است تیمش شایستگی این را داشت که مقابل حریف انگلیسی به پیروزی برسد.

ویارئال سه شنبه شب توانست تا در دیداری خانگی از مرحله رفت دور یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به تساوی یک بر یک برسد.

در این میان مانوئل پیگرینی، مربی زردپوشان معتقد است که شاگردانش شایستگی این را داشتند تا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست یابند و در این رابطه گفت: «ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و در هر دو نیمه بسیار خوش درخشیدیم.

با در نظر گرفتن ۹۰ دقیقه این دیدار، بایست بگویم که نتیجه ناعادلانه‌ای رقم خورد. ما تنها در نیمه اول ۴ بخت مسلم گلزنی داشتیم و این در حالی بود که آرسنال تنها یک فرصت گل داشت که آن را نیز مبدل به گل کرد.

اکنون در سطح برابری قرار داریم هر چند که از نظر تئوریک، آنها از ما شانس بیشتری دارند، چرا که بازی برگشت را در خانه برگزار خواهند کرد، ولی این برای من یک مزیت به حساب نمی‌آید، چرا که تیم برتر، به هر نحوی شده، به دیدار نیمه نهایی خواهد رسید.

من مطمئنم که موفق خواهیم شد. دیدار مرحله پیش ما مقابل پاناتینایکوس را به یاد بیاورید. من فکر نمی‌کنم که کار ما در دیدار مقابل آرسنال با توجه به نتیجه دیدار دیشب تمام شده باشد، ولی باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم.»