ایپنا- رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان مجلس، با توجه به فرصت کم بر نیاز فوری انتخاب سرمربی تیم ملی تاکید شد.

سیدجلال یحیی‌زاده ضمن بیان این مطلب افزود: ‌مهم‌ترین بحث مطرح شده در جلسه نگرانی‌ها و دغدغه مردم برای سرنوشت تیم ملی فوتبال بود و اینکه سه بازی دیگر در ظرف ۱۰ و ۱۲ روز آینده پیش رو داریم و باید هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی جدید مشخص شود.

وی تاکید کرد: ‌اظهارات مسوولان فدراسیون فوتبال در خصوص برکناری علی دایی همان چیزی بود که در رسانه‌ها و مطبوعات مطرح شده بود، اما انتظار و توقع ما شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها بود که ظاهرا به دلیل برخی مصلحت‌اندیشی‌ها باز هم از گفتن حقایق سرباز زدند.

مساله‌ای که توسط همه اعضا مورد تایید قرار گرفت این بود که تنها مخالف برکناری علی دایی، کفاشیان بود، اما وی نیز به خاطر تبعیت از نظر جمع تصمیم نهایی را بر عزل او اتخاذ کرد.

یحیی‌زاده در پاسخ به اینکه آیا مجلس نقشی در تایید نشدن حشمت مهاجرانی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان حاضر در جلسه، مطالبی را در مخالفت با حضور وی مطرح کردند، اما کفاشیان گفت که ما نظرات شما را فقط می‌شنویم و در نهایت با بررسی تمام نظرات تصمیم نهایی را می‌گیریم.

وی در پایان گفت: ‌آنچه از نظرات مسوولان فدراسیون فوتبال بر می‌آمد، این بود که اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یاوری یا مایلی کهن خواهند بود.