احسان حدادی بهترین پرتابگر دیسک آسیا در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

احسان حدادی که در فصل گذشته خود را به عنوان یکی از برترین پرتابگران دیسک جهان معرفی کرده و بارها رکورد آسیا را بهبود بخشیده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف و سینه مورد عمل جراحی پزشکان در آلمان قرار گرفت. حدادی به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی‌های المپیک نتیجه‌ مناسبی کسب کند و پس از آن برای مداوا به آلمان رفت. روند مداوای او در فصل زمستان چندان مثمرثمر نبود و سرانجام او در نخستین روزهای سال جاری تحت عمل جراحی قرار گرفت تا زودتر آسیب دیدگی‌اش مرتفع شود.

احسان حدادی دراین خصوص گفت: پیش از سفرم به آلمان نیز شورایی متشکل از پزشکان متخصص در ایران تشخیص دادند که بهتر است کتفم را جراحی کنم، اما با توجه به پیگیری مراحل درمان در کلینیک تخصصی دکتر «یانچس» در شهر «یوهنگل» به کشور آلمان سفر کردم.

وی افزود: پزشکان این کلینیک تخصصی با بررسی مجدد وضعیت دستم پیشنهاد دادند که بهتر است کتف دست راستم را جراحی کنم. هر چند بازگشت من به شرایط اولیه سخت است، اما صلاح دیدم تا این جراحی را انجام دهم. بنابر اعلام مسوولان فدراسیون دوومیدانی او باید هشت هفته استراحت داشته و پس از آن تمرین‌های خود را آغاز کند. این در حالی است که با این مساله برگزاری رقابت‌های بین‌المللی پرتاب دیسک با حضور ستارگان این رشته در کشورمان در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.