گروه ورزش- قوی‌ترین مرد سابق جهان گفت: ای کاش در انتخابات فدراسیون بین‌المللی شرکت می‌کردم تا حداقل یک کرسی در IWF داشته باشیم. حسین‌ رضازاده قهرمان دو دوره المپیک و چهار دوره جهان در مورد آ‌خرین انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و از دست رفتن کرسی‌های ایران در این انتخابات گفت: این اتفاق خوبی برای وزنه‌برداری ایران نبود. فکر می‌کنم باید با برنامه و جدیت بیشتری به انتخابات نگاه می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما پس از ۹ سال جایگاهمان را در فدراسیون بین‌المللی از دست دادیم و این به هیچ وجه خوب نخواهد بود. فدراسیون در معرفی نفرات باید دقت بیشتری می‌کرد. با توجه به وضعیتی که حاکم شده بود، معلوم بود رای نمی‌آورند. بنابراین خود افشارزاده باید در انتخابات شرکت می‌کرد. حتی اگر من هم به عنوان نماینده ایران معرفی می‌شدم، رای می‌آوردم. اما، متاسفانه چنین نشد. ای کاش من در انتخابات حاضر می‌شدم.

رضازاده با بیان اینکه نباید منافع ایران را فدای منافع اشخاص کنیم، یادآور شد: اگر به این موضوع به صورت ملی نگاه می‌کردیم، این اتفاق نمی‌افتاد. ما باید نفراتی را معرفی می‌کردیم که چهره مثبت و خوش نامی داشتند. وجود چهره‌هایی مانند من یا افشارزاده می‌توانست جو انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد و نتایج بهتری کسب کنیم. سرمربی کنونی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: من از این اتفاق ناراحتم و امیدوارم در انتخابات‌های آتی بتوانیم با برنامه‌ریزی بیشتری شرکت کنیم.