انصاری‌فرد:  عملکرد «وینگادا» باید بهتر شود

ایسنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از زمانی که به پرسپولیس آمدم تمام وقت و انرژی‌ام صرف حل کردن مشکلات حاشیه‌ای این تیم بوده، اما برخی مسائل باید از ابتدای فصل اصلاح می‌شد و اکنون کار زیادی نمی‌توان برای آن کرد.

عباس انصاری‌فرد پیرامون مشکلاتی که در حال حاضر باعث عدم نتیجه‌گیری تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر شده، اظهار کرد: یکسری مشکلات از ابتدای فصل در این تیم وجود داشته که باید همان موقع اصلاح می‌شد و اکنون کار زیادی نمی‌توان برای آن انجام داد، برخی مسائل مختلف دیگر هم مطرح است که ما با آن دست‌ به گریبان و مشغول حل کردن آنها هستیم.

وی افزود: از زمانی که به پرسپولیس آمدم مسایل حاشیه‌ای در تیم ما بسیار زیاد بود و واقعا تمام وقت و انرژی‌ام را برای برگرداندن آرامش به تیم کرده‌ام و در عین حال سعی می‌کنم مشکل جدیدی پیش نیاید؛ بسیاری مسائل حل شد و اکنون هم تنها بحث بازی بازیکنان است که متاسفانه هنوز نتوانستند رضایت ما را جلب کنند. البته با تدابیر اتخاذ شده و صحبت‌هایی که با آ‌نها داشتیم، روند کار را در آینده رو به رشد ارزیابی می‌کنم. انصاری‌فرد در توضیح بیشتر مشکلات بازیکنان ادامه داد: متاسفانه رویه دوطرفه بین باشگاه و بازیکنان رعایت نشده؛ ما با ‌آنها قراردادهای خوبی بستیم و پول خوبی هم پرداخت کردیم اما از طرف دیگر آنان را برای ارائه یک بازی قابل قبول و در حد قراردادی که بستند، توجیه نکردیم؛ حتی در قرارداد آنها هم ابهاماتی وجود داشت و تلاش کردیم مشکلاتش را حل کنیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تمام مشکلات پرسپولیس به بازیکنان برمی‌گردد و کادر فنی در آن نقشی ندارد، پاسخ داد: ما با همین جدیت وضعیت کادر فنی را هم مورد ارزیابی قرار دادیم. عملکرد وینگادا را در پنج بازی اخیر بررسی کردیم؛ این مربی از نظر فعالیت کاری، برنامه‌ها و استراتژی‌هایی که مطرح کرده است، عملکرد خوبی داشته، اما باید بهتر باشد. به هر حال خواسته‌های مسوولان تیم و هواداران به کادر فنی هم ابلاغ شده و آنها هم در تلاش هستند تا برنامه‌های نتیجه‌بخش بیشتری برای تیم در نظر بگیرند.

وی افزود: حتی بحث تک‌تک اعضای کادر فنی و نوع همکاری‌شان با وینگادا را مطرح کرده و به او گفتیم اگر شرایط مربیان سابق تیم را مطلوب می‌بیند، آنها را بپذیرد. این کار را کردیم تا در آینده بتوانیم در قبال چنین برخورد و شرایطی او را پاسخگو بدانیم، اما وینگادا گفت که در حال حاضر مشکلی وجود نداشته و حاضر است با تمام این مربیان کار کند. در هر صورت او در این زمینه اختیار دارد. انصاری‌فرد درباره تمدید احتمالی قرارداد وینگادا با پرسپولیس نیز گفت: عملکرد این مربی در نتایج به دست آمده تاکنون شاید چندان مطلوب نباشد، اما ما وضعیت او را پس از پایان مسابقات لیگ به دقت ارزیابی خواهیم کرد و پس از نتیجه‌گیری درست، درباره تمدید قرارداد یا عدم آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.