فرمول پیروزی دست کدام «پیروانی» است‌؟

گروه ورزش- حساس‌ترین هفته لیگ برتر از راه رسید، هفته‌ای که بی‌تردید در آخرین روز لیگ تاثیر خود را در تعیین قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط کننده نشان می‌دهد.

این هفته با جدال حساس فولاد خوزستان با صبا و پرسپولیس با مقاومت آغاز می‌شود و با دیدار فینال گونه‌ ذوب آهن با استقلال خاتمه می‌یابد.

برنامه دیدارهای هفته سی‌ام بدین شرح است:

سه‌شنبه ۱۳ اسفند

* فولاد خوزستان - صبای قم، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

نبرد دو استاد در هفته سی‌ام بسیار جذاب است. در یک سوی میدان مجید جلالی و در سوی دیگر فیروز کریمی قرار دارد، صبا با ۴۵ و فولاد با ۴۲ امتیاز جایگاه‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند و اکنون فولاد علاقه بسیاری دارد که با سه امتیاز این بازی مکان همسایه‌ طبقه‌ بالایی را اشغال کند.

*پرسپولیس تهران - مقاومت شهید سپاسی شیراز، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۶، اگر واقعا پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برتر امید دارد، باید این واقعیت را بپذیرد که بازی با مقاومت آخرین بخت این تیم است. نگاهی به جدول نشان می‌دهد که پرسپولیس ۴۹ امتیازی باید سه امتیاز را از تیم غلام پیروانی بگیرد تا همچنان امیدی به قهرمانی داشته باشد. اکنون باید دید افشین پیروانی که مدعی شد راه شکست استقلال را به برادرش آموخته است، می‌تواند راه بردن تیم غلام را نیز به وینگادا آموزش دهد یا نه؟

مقاومت همواره حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده و اکنون باید دید این تیم ۴۰ امتیازی و رده دهمی چه نقشی در امیدوار ماندن یا ناامید شدن پرسپولیس بازی می‌کند.

دیدارهای روز چهارشنبه بدین شرح است:

ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران، ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت ۱۵.۱۵* برق شیراز - پیکان قزوین، ورزشگاه حافظیه شیراز * ابومسلم خراسان - راه‌آهن شهرری، ورزشگاه ثامن الائمه* پاس همدان - استقلال اهواز، ورزشگاه قدس همدان* مس کرمان - فولاد مبارکه سپاهان، ورزشگاه شهید باهنر کرمان* سایپا کرج - پیام خراسان، ورزشگاه انقلاب کرج* ملوان انزلی - داماش گیلان، ورزشگاه تختی اهواز