مهدوی‌کیا: آماده‌ام، اما نمی‌دانم چرا بازی نمی‌کند

خبرگزاری فارس- بازیکن ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت گفت: در شرایطی که وضعیت جسمانی‌ام مطلوب است، متاسفم که به ترکیب اصلی راه پیدا نمی‌کنم.

روزنامه بیلد در تازه‌ترین شماره خود به درج گزارشی از وضعیت مهدی مهدوی کیا‌، بازیکن ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت پرداخته است.

این روزنامه در ابتدای گزارش خود نوشت: در تیم هامبورگ مهدوی‌کیا سال‌ها، بازیکن محبوب بود. در تیم ملی ایران نیز این بازیکن ۳۱ ساله تا حد کاپیتان مورد پذیرش قرار گرفت. تنها در تیم اینتراخت فرانکفورت او نتوانست لحظات خوشی را بیابد و فرصتی برای خنده به دست آورد. در دور برگشت بوندس لیگا، مهدوی‌کیا تا به این لحظه حتی در یک دقیقه هم همراه تیمش در مسابقات حضور نداشته است.

این روزنامه سپس نقطه نظر بازیکن ایرانی را جویا شده و از قول وی نوشته است: من دوران آماده سازی زمستانی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم که بدون مصدومیت بود. الان هم بسیار متاسف هستم که حتی در حین بازی، به عنوان بازیکن ذخیره به میدان نرفته‌ام.

روزنامه بیلد در ادامه به انعکاس این نکته پرداخته که مهدوی کیا با فریدهلم فونکل، سرمربی اینتراخت تنها یک گفت و گوی خیلی کوتاه در مورد وضعیت اخیرش داشته است.

بیلد عنوان کرده است:‌ به خاطر اینتراخت، ‌او حتی بازی‌های اخیر تیم ملی کشورش را از دست داده تا بلکه بتواند با آرامش و آمادگی بالا برای اینتراخت بازی کند.

مهدوی‌کیا گفت: حضور در ترکیب اصلی همواره هدف من به شمار رفته است. در سال‌های اخیر اغلب با ناکامی مواجه بودم، اما الان واقعا احساس شور و شعف می‌کنم و می‌خواهم این آمادگی و احساس شعف را در بوندس لیگا به اثبات برسانم.

به اعتقاد نویسنده این روزنامه آلمانی، بازی امروز با کارلسروهه می‌تواند فرصتی امیدبخش برای تحقق رویا و اهداف بازیکن ایرانی اینتراخت باشد. به ویژه که او نامزد جدی برای حضور در ترکیب در قالب مدافع سمت راست بعد از شکستگی دست پاتریک اوکس است. البته مهدوی‌کیا به عنوان هافبک راست نیز بازی کرده است.

مهدوی‌کیا می‌گوید: مایه تاسف و ناراحتی است وقتی می‌بینی مجبوری مرتب تماشاگر باشی، آن هم در زمانی که ما بازی‌ها را واگذار می‌کنیم.

این روزنامه در پایان گزارش خود عنوان کرده است: اینک مهدوی‌کیا همراه با خانواده‌اش در آرامش در فرانکفورت و در آپارتمان مجللش زندگی می‌کند. در این شرایط او فقط درخشش مجدد در عرصه ورزشی را کم دارد.